3🌸

24 2 0
                                    

Jungkook előre ment és miután sminkemet meg igazítottam én is mentem utána a két narancslével a kezemben

Tessék - adtam a két férfi kezébe a narancslét- esetleg más valamit hozhatok?- néztem rájuk .

Nem kérünk semmit köszönjük szépen- mondta a szürke hajú, Jungkookra néztem aki beszélgetett telefonon és közben mosolygott ezért nem kérdeztem tőle semmit így hát el mentem egy másik helyre és fel hívtam Davit.

Nem vete fel!!

Mivel nagyon unatkoztam és Davin kívül nincs egy barátom se  ezért fel hívtam anyát.

Szia anyu - köszöntem vidáman a telefonba

Kicsim! Hát szia , na mit jót csinálsz

Oh hát éppeg tartok Dél-Koreába

Nagyon jó helyre mész akkor, egy barátnőm ott lakik Szöulban  és van egy éterme is.

Ha időm lesz akkor el látogatók oda- mosolyogtam de hírtelen el is tűnt az a mosoly amikor Jungkookot láttam meg amint közelít felém.

Csodálkoztam, hogy miért nem mondod el az ország nevét, hogy hova mész de azért azt el mondtad hogy valami tetováló művészt kell....

Anya figyelj később vissza hívlak jó szia szeretlek

Meg se várva válaszát nyomtam ki a hívást. Fel álltam ültemből majd fel néztem az előttem álló férfire.

Segíthetek valamiben?- nézek a szemébe, hajába túr majd  le néz rám .

Csak bocsánatot szeretem volna kérni amiért  azt tettem, tudod barátnőm van még is érzek valamit irántad amit a barátnőm iránt már nem nagyon- nem tudom hogy ez most úgy mit akar takarni .

Jungkook figyelj nem értelek, ott van a barátnőd aki vár oda haza téged , meg amúgy is csak pár órája ismerjük egymást , nem tudom , hogy fog esni a barátnődnek az, hogy egy random csaj le cumizta a pasiját, meg úgy én se tudom hol járt a fejem, hogy le térdeltem eléd és  meg tettem azt- hajtottam le a fejem- de egy csepet se bántam meg- jelentettem ki.

Akkor ez azt jelenti, hogy meg adod a telefonszámod ?- vigyorog

Áh nem akarok bolond lenni de most mit mondhatnék- néztem sötét barna szemébe.

Azt, hogy igen meg adod a számod

Atya ég rendben.

Reptéren

A bőröndömet ki véve hívtam magamnak egy taxit majd indultam el a hotelbe. Nem sokára meg is érkeztem a hotelbe majd a kulcsot meg kapva el mentem a szobámba nagyon gyorsan fürödtem le és szöktem is az ágyba ami jó nagy francia ágy volt és csak én alszok benne csak is egyedül én.

Na igen gondoltam alszok csak, hogy hívott Davi.

Davi ne most léci épp aludni akarok

Oh már azt hitem be számolsz mindenről csak annyit mondj, hogy vagy nem .

Tökéletes- majd ki is nyomtam a hívást és aludtam is tovább.

Dream (Jungkook ff.)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora