18. 𝑾𝒔𝒑𝒐́𝒍𝒏𝒆 𝒅𝒐𝒓𝒎𝒊𝒕𝒐𝒓𝒊𝒖𝒎

606 19 5
                                    

Harry położył się na łóżku. Draco zamknął drzwi zaklęciem i położył się na Harrego mocno się w niego wtulając.

- Co robimy? - zapytał Harry.

- Nic. Chcę się trochę po przytulać. - powiedział patrząc Harremu w oczy.

- No dobra. - odparł.

Harry pocałował Draco. Leżeli przez jakieś 10 minut przytulająć się w ciszy, nie była to nie zręczna cisza tylko cisza w której nic nie było trzeba mówić. Po jakimś czasie Harry jak i Draco zasnęli w swoich objęciach.

Obudzili się nad ranem wtuleni w siebie.

- Hej kochanie. Jak się spało? - powiedział Draco odgarniając pasno włosów z oczu Harrego.

- Dobrze. A tobie? - zapytał przeciągając się.

- Najlepiej na świecie. - powiedział patrząc się na Harrego.

- Może pójdziemy dzisiaj wieczorem do Hogsmade? - zapytał Harry.

- Chcesz mnie zaprosić na randkę? - zapytał.

- Tak. - odparł.

- No oki. - powiedział całując go.

- Dzisiaj nie ma lekcji prawda? - zapytał

- Tak prawda. - powiedział.

- W ogóle tak sobie myślałem. Nie chciał byś mieć ze mną dormitorium? - zapytał Draco.

- No ja emm… - zaczął się jąkać.

- Dobra za… - nie było mu dane dokończyć.

- TAK! - wykrzyczał od razu wtulając swoją głowę w klatkę piersiową Dracona.

- To chodź do dyrektora się spytamy czy możęmy. - powiedział Draco.

Harry i Draco poszli do gabinetu Dumbledora. Zapukali i weszli do środka.

- Witajcie chłopcy co was do mnie sprowadza? - zapytał uśmiechnięty dyrektor.

- B-bo my chcieliśmy się spytać czy możemy mieć razem dormitorium? - zapytał Harry strasznie zestresowany.

- A mogę wiedzieć dlaczego pan o to pyta. Przecież panowie są wrogami z tego co mi się zdaje. - powiedział podchodząc do nich.

- Już nie jesteśmy! - powiedział już trochę wkurzony Draco.

- Jeżeli panowie chcą mieć wspólne dormitorium to możecie je mieć. - odparł.

- Naprawdę. - zapytał zdziwiony Harry.

- Tak. Jeżeli chcecie to możecie ale musicie mieć dormitorium w którymś z waszych pokoi.

- Ale w którym? - zapytał.

- To już wasza decyzja. - powiedził siadając przy swoim biórku.

- Dziękujemy. Do widzenia. - odparł Harry.

Draco nic nie odpowiedział wyszli i skierowali się do dormitorium Gryfona.

- Draco?

- Słucham kochanie.

- W którym dormitorium będziemy mieszkać? - zapytał.

- W moim. Rzecz jasna. - odparł dumny.

--------------------------------------------------------------

Pozdrawiam🐍

Mój ig: lusia.iskierka

Mój tt: lusia.iskierka

 Zostań ze mną... na zawsze | Drarry 15+ [Zakończone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz