Capitolu 7

2 0 0
                                    

Stii eu nu aveam nici o pretentie de la tine vroiam doar sa ma iubesti asa cum te iubeam si eu .Sa insemn si eu pentru tine ce insemnai tu pentru mine.Ceream prea mult?Dar cu timpul am realizat ca nu am fost decat o alta prada ce ti-a picat in plasa.Am fost doar o alta fata ce i-ai frant inima.Vroiai sa ai iubirea mea dar fara sa oferi nimic in schimb,vroiai fiselitate ,incredere,onestitate fara ca eu sa cer macar o farama din partea ta.
Poate te intrebai ce simt pentru tine ,pentru ca niciodata nu am fost deschida ,nu am putut sa imi pun sufletul in fata ta ,poate trebuia dar ce rost avea sa imi destainui toate sentimentele cand tu erai plin de minciuni si masti.
Te iubeam atat de profund incat doar sa uti aud respiratia era de ajuns pentru linistea sufletului meu,pentru ca inima mea sa zambeasca din nou.
Te iubeam pentru felul in care luptai cu demonii mei,pentru faptul ca nu renuntai atunci cand eu cedam,pentru ca reuseai sa ii faci sa dispara doar privindu-ma in ochii si tinandu-ma de mana ,atunci ei dispareau.
Desi erau momente cand te goneam printre sirurile de lacrimi varsate,tu doar taceai si imi ascultai vorbele,reprosurile,tipetele,niciodata nu mi-ai reprosat ca fac croze aiurea dimpotriva taceai si asculatai,asteptai sa tac pentru a ma lua in brate ,si a imi spune ca totul va fi bine si ca tu esti acolo ,de ce promiteai ca vei acolo desi stiai ca nu e asa,de ce mai lasat sa cred in cuvintele tale ,sa ma agat de ele ca sa nu cad in prapastie cand de fapt tu erai cel din urma care ma impingea.
Te iubeam penteu fiecare cearta,fiecare imbratisare,fiecare zambet,fiecare copilarie,fiecare grija ce mi-o purtai.
Acum toate sunt amintiri bune,amintiri triste.Mi-a fost clar ca te-am vrut doar pe tine,dar tu nu ti-ai dorit sa fac parte din adevarata ta viata,dar in ciuda dragostei pe care o aveam pentru tine nu am putut renunta.
Am avut multe iluzii cu tine si am uitat ca nu ai fost real in viata mea.As fi vrut sa continui sa lupt dar pentru ce sa continui ,pentru acel ,,nimic'' oferit de tine.

My Pain Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum