Stii mai pierdut putin in fiecare zi cand nu ti-a pasat.
M-ai pierdut in clipa in care te-ai decis sa ma minti.
M-ai pierdut in clipa in care ai ales sa pleci si m-ai lasat in urma ta suspinand si retraind fiecare moment de pasiune.
M-ai pierdut atunci cand ma ignorai,atunci cand nu imi raspundeai la mesaje si adormeam plangand cu telefonul in mana.
Acum inteleg de ce nu puteai,dar atunci,atunci nu intelegeam si durerea era prea mare.
Timpul trecea si eu nu puteam sa te uit.
Te iubeam orbeste ,cred ca de aceea am continuat si ti-am iertat greselile.
Te asteptam sa te intorci la mine.
Sa-ti fie dor de mine,sa-mi scrii si sa povestim tot ce am facut in perioada cand nu ne vedeam.
Ma bucuram alaturi de tine pentru fiecare succesc al tau,am fost fericita pentru tine cand ai devenit tatic ,desi sufletul meu urla de durere ,stiam cat de mult iti doreai asa ca am pus fericirea ta mai presus decat a mea.
Ce pot sa spun am iubit ca o fraiera ,crezand ca intr-o zi voi fi fericita dar m-am inselat,pentru ca tu niciodata nu ai fi putut sa ma faci fericita asa cum eu imi doream.
Au fost nopti intregi in care am plans,strangeam telefon in mana si tresaream cand vedeam ca esti online dar fara sa imi scrii ,nu ti-a pasat.
E in regula ,nu te urasc desi mi-ai facut atat de mult rau ,nu te urasc pentru ca nu poti sa obligi un om sa te iubeasca asa cum eu te iubeam nu pentru ca vroiam si pentru ca s-a intamplat sa te iubesc.
CITEȘTI
My Pain
RomanceAți simțit vreodată aceea durerea care te măcina pe interior, acea ne siguranta crezand si sperand ca totul va fi mult mai bine dar de fapt nimic nu este bine ci doar ne mintim ca sa nu ne lovim de realitate