Nu stiam cum va fii viata mea fara tine ...Nu stiam si nici nu vroiam sa aflu.
Imi doream sa ramanem impreuna,sa ma trezesc dimineata in bratele tale cu sarutul tau...voiam sa opresc timpu sa ramanem pe veci asa...
Si credeam ca asa va fi ,ca nimic si nimeni nu ne va desparti vreodata,doamne ce copila fara minte eram,ce s-a desparta e intrebarea?
Stii tot timpul m-am intrebat oare asta meritam?Oare atat de putin am insemnat eu pentru tine?Oare nu m-ai iubit niciodata si ai jucat doar un rol?
Si as fi fi avut mii de intrebari dar cu ce rost faptul era consumat ,suferinta era creata,si iubirea daruita.Pentru ca tu nu m-ai iubit niciodata,tu nu ai simiti nimic daca simteai erai sincer .
Dar iti multumesc pentru ca mai lasat sa imi fac iluzii si sa traiesc in lumea mea...unde doar pe tine te vedeam si te aveam,si visam doar cu tine sa fiu.
Stii desi mi-ai facut atata rau,ce sa fac cu dorul care ma apasa,si imi e atat de dor de tine incat simt ca pieptul mi se rupe,cum as putea sa ma opun,spunandu-i inimi ca tu nu esti si nici nu vei mai fi
Cum sa mi te smulg din suflet,cand radacinile tale sunt atat de prinse in sufletul me.Cum sa te uit cand tu esti gandul cel de toate zilele?
Si cum sa nu am nevoie de tine cand tu esti serul sufletului meu pentru a face fata demonilor mei,cand esti hrana pentru inima in zilele infometate din interiorul meu?
Efectiv ma sufoc de dor,te vreau langa mine sa te starng in brate ,sa te sarut,sa fie cel mai lung sarut sa nu-mi dezlipesc buzele de tine.
Vreau atat de multe de la tine ,incat ma intreb cata putere am sa indurut ...
CITEȘTI
My Pain
RomanceAți simțit vreodată aceea durerea care te măcina pe interior, acea ne siguranta crezand si sperand ca totul va fi mult mai bine dar de fapt nimic nu este bine ci doar ne mintim ca sa nu ne lovim de realitate