4 Luni pline de iubire,atat de repede a trecut timpul alaturi de tine incat parca ieri te-am cunoscut,parca ieri ti-am vazut zambetul care imi facea inima sa trasara.
Dupa 4 luni pot spune ca sunt altcineva ,mai facut sa fiu adevarara eu ,sa las jos mastile,fricile,temerile sa fiu asa cum sunt .
Nu pot decat sa iti multumesc ca ai reusit sa imi invingi demoni ,temerile,fricile sa scoti la suprafata adevarata Eu.Nu credeam vrodata ca cineva va reusi sa faca asta dar m-am inselat pentru ca tu ai reusit ,ai reusit doar prin simplu fapt ca mai iubit.
Mai iubit cuvinte atat de mari care le credeam ,si acum cred ca poate cumva tineai la mic ,catusi de putin.
Cred ca aveai felul tau de a tine la mine asa ca te rog nu ma uita.
Nu uita tot ce a fost intre noi.
Nu uita cand incercai sa indepartezi toti baieti de mine si eu ma prafeceam ca nu vad.
Nu uita felul in care ne blocam unul la altu.
Nu uita ca ne blocam amundoi cand ne priveam,nu numai eu.
Nu uita ziua in care am vorbit pentru prima data.
Nu uita cat de mult vroiai sa vorbesti cu mine dar iti era rusine,nu stiai cum sa ma abordezi din cauza scuturilor ce le aveam ridicate.
Nu uita primul sarut,si doamne ce sarut ,nu uita cum mai intrebat daca poti sa o faci si raspunsul l-ai gasit in ochii mei.
Nu uita momentele in care incercam sa ne facem gelosii.
Chiar daca nu am fost impreuna ,am fost ceva care nu putea sa fie despartit dar nu a fost sa fie.
Ceea ce noi am avut a fost toxic ,a fost ceva ce ne consuma si ne hranea in acelasi timp.
Asa ca dragul meu nu ne uita.
CITEȘTI
My Pain
RomanceAți simțit vreodată aceea durerea care te măcina pe interior, acea ne siguranta crezand si sperand ca totul va fi mult mai bine dar de fapt nimic nu este bine ci doar ne mintim ca sa nu ne lovim de realitate