İnsana yaşama sevinci veren,onu yaşatan umutlarıdır. Belki de hayalleri...
Medyada Giray~Gece DEMİRHAN🖤 bölümetiketi#aldatma
bölümşarkısı; Toygar IŞIKLI~ Korkuyorum💙Keyifli okumalar🍬
Giray'dan
Gece'yi evde bırakmak çok zordu. Elimde olsa bir an ayırmazdım onu yanımdan. Bu hatun kendini öyle bağlamıştı hayatıma onsuz geçen tek an zehirdi bana. Evden hızlıca çıkarken elimdeki telefon ile saati kontrol ettim. Toplantının başlamasına 30 dakikadan az kalmıştı.
Kapımı açan Serhat'a kısa bir bakış atarak hızlı olmasını istedim. Amerikalılar ile imzalayacağımız bu anlaşma şirketin geleceği için çok iyi olacaktı. Babamdan devraldığım şirketi onun gibi hakkıyla yönetmek zorundaydım.
Bakışlarım yol ve saat arasında mekik dokurken oldukça heyecanlıydım. Bu anlaşma imzalandığı anda dünya çapında şirketimizi bir kez daha kanıtlayacaktık.
"Abi geldik ben bizimkilerin yanına gideyim sen işin bitince ararsın gelip alırım seni."
"Tamam Serhat selam söyle bizim çocuklara."
Şirkete girdiğimde ayağa kalkanlara oturmaları için işaret verdim gözlerim asistanım Ayla'yı ararken bir anda yanımda bitmesiyle gülümsedim. Bekletilmekten gerçekten nefret ederdim.
"Toplantı salonu hazır mı Ayla?"
"Evet Giray Bey her şey hazır. Yiyecek ve içecekler de dahil. Imm ve misafirler de sizi bekliyor."
Neden bunu daha önce söylemiyordu?
Adımlarımı toplantı salonuna yönelttiğimde beni bekleyen ekibim de benimle birlikte içeri girdi.
"Oh sorry for your waiting."(Beklediğiniz için üzgünüm.)
"It doesn't matter, we'll meet more when there is a deal!" (önemli değil anlaşma olduğu zaman daha çok karşılaşacağız!)
Sorun çıkmadığı için rahatlarken projeksiyondan yansıttığımız slaytı anlatmaya başladım.
Projemden bahsederken bir yandan da yüz ifadelerini de inceliyordum. Gülümseyerek izliyorlar,arada beni durdurup fikirlerini belirtiyorlardı. Ayla ise söylenen her şeyi not alıp biten içecekleri yenilemekle meşguldü. Ona daha sonra teşekkür edeceğimi aklıma yazarak sunumu bitirdim.
"How did you find my project?"
Ortaklık kurmak istediğimiz şirketi vekaleten şirketin sahibinin kızı ve eşi gelmişti. Bana hayranlıkla bakarken projem beğenildiği için gururlanmıştım.
"It was simply perfect" (Tek kelimeyle mükemmel)
"Then the meeting is over" (O zaman toplantı bitmiştir.)
Misafirler sırayla dışarı çıkarken Almina Hanım ve eşini kapıya kadar uğurlayıp koltuğuma oturdum. Gerçekten çok yorucu bir toplantı olmuştu. En büyük hayalimi gerçekleştiriyordum. Kimsesiz çocuklar için yepyeni bir umut olacak gelmiş geçmiş en donanımlı yuvayı yapacaktım.
Gözlerim ufaktan kapandığında kapının açılma sesiyle irkildim.
"Noluyor Ayla?"
"Efendim kapıda bir kadın var her tarafı yıktı sizinle konuşması gerekiyormuş ben hay-"
"Tamam Leyla çağır gelsin kimmiş bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM
Romance"Ben seni sevmekten,hiç vazgeçmedim Uyudum düşlerim sevdi,uyandım hayallerim Ben seni sevmekten asla vazgeçmedim Gezdiğin yerleri aynı havayı solumayı Ayrı şehirlerde olsak da seninle yaşamayı sevdim Bütün imkansızlıkları kuşanıp gitmene rağmen Yür...