"Abi senin salak olduğunu düşünmeye başladım.""Nedenmiş?"
"YA ADAM SENDEN HOŞLANIYORUM DEMİŞ."
"Eeee?"
Jongho kafasını duvarlara çarpmak üzereydi. Abisi zaten ilişkilerinde hiç iyi değildi bir de üstüne böyle aptallık yapması sinirlerini bozuyordu.
"Senin de Jongin'den hoşlandığını biliyorum neden konuşmuyorsun ki?"
"Bütün ömrünü benimle geçirmek isteyecek mi sence? Eğer bunu söylersem onu zorlamış gibi olacağım."
"Bu başına gelen durumun çok özel olduğunun farkındasın değil mi? Sen hiçbir şey yapmamana rağmen seni fark etti. Ve bilirsin anlatılan bütün hikayelerin sonu aynı şekilde biter. O zaten seni sevmek için var."
Kyungsoo neden böyle davrandığını bilmiyordu. Bir şeyleri kendi elleriyle zorlaştırdığının farkındaydı ama kendine engel olamıyordu işte. Jongin biraz şeydi... şeydi işte saf. Sırf Kyungsoo istedi diye yanında kalabilirdi ve Kyungsoo böyle bir şeyi istemiyordu. Yanında kalacaksa bile kendi isteğiyle kalacaktı. Hiçbir şeyden haberi olmayacaktı.
''Jongin senden vazgeçmeyecek abi. Onun seni görebilmesi bir mucizeydi şimdi bunu elinin tersiyle geri mi çevireceksin?''
''Birazcık uğraştırmak istiyorum bari ona izin ver be çocuk!''
''İyi inanmış gibi yapıyorum.''
Jongin: Duyduğuma göre buraların en iyi büyücüsü senmişsin
Kyungsoo: Sen başka büyücü tanıyor musun aptal?
Jongin: Evet kardeşin annen baban ve daha görmediğim kuzenlerin.
Kyungsoo: Beni hiç büyü yaparken görmedin?
Jongin: Hayır gördüm. Kediyi iyileştirdin.
Kyungsoo: O sayılmaz. Asıl asamı kullanarak yaptıklarımı görmelisin.
Jongin: E nasıl göreceğim?
Kyungsoo: Yakında yarışmalar düzenlenecek ama maalesef insanlar giremez canım.
Jongin: Hayır yaa
Kyungsoo: Ağla
///
Medyada Jongho bebişim var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wizards // KaiSoo
FantasíaJongin: Büyücü olduğunu biliyorum Kyungsoo: nE? ••• Bir insanın bir büyücüyü fark etmesi çok nadirdir. Çünkü büyücülerin görülmesini engelleyen -henüz çözülememiş- bir güçleri vardır. Ancak buna rağmen büyücü bir insan tarafından fark edildiyse o ki...