"Neden sadece Kyungsoo yarışıyor? Sen de büyücü değil misin?""Büyücüyüm ama ailemizi o temsil ediyor. Bu benden daha iyi bir büyücü olduğunu düşündürmesin hyung bozuntusu. Ben sadece küçük kardeş olduğum için buradayım. Elbet bir gün ben de yarışlara katılacağım."
"E ne zaman başlayacak artık? Ben Kyungsoo'yu görmek istiyorum."
Jongho Jongin'in bu çocuksu tavrına göz devirmişti. Hadi ama küçük olan o olmasına rağmen ortamdaki tek yetişkin kendisi gibi hissediyordu.
"Birazdan bütün temsilciler çıkar."
Tek tek temsilciler çıkmaya başlamıştı. Bu sırada Jongin'in kalbi ağzında atıyordu ilk kez böyle bir büyü yarışına şahit olacaktı ama bunun yanı sıra Kyungsoo'yu büyü yaparken izleyebilecekti. Yarışmanın yapılacağı alan tahmin ettiğinden büyüktü. Antik yunan tiyatroları gibi bir ortam vardı ve bu olayı daha da dramatize etmişti. Temsilcilerin üzerinde pelerinler vardı. Hani şu filmlerde gördüğünüz büyücü pelerinleri... Meğerse gerçekmiş.
Sonunda Kyungsoo pelerinini sallaya sallaya çıkmıştı alana. Bu saçma büyücü pelerininin bile onun üzerinde bu kadar zarif durması saçmalıktı. Elindeki asası bile her şeyiyle bütünleşmişti. Kimse onun kadar büyücüleyici değildi.
"Jongiin... Hyungg... Kendine gelsene be!" deyip omzuna bir tane indirmişti Jongho.
"Oha ne var senin içinde ya?? Halbuki küçük de bir şeysin."
"Hala küçük diyor ya. Neyse kendine gel şimdi başlayacak."
Jongin omzuna inen yumruktan sonra kendine gelmiş pür dikkat Kyungsoo'yu izliyordu. Yarışmada belli kategoriler vardı dönüştürme , yok etme , çözemediği yollar... Jongin uzaktan hepsini anlayamasa da başlayınca fark edeceğini biliyordu.
"Bakma öyle alık alık. Abimi bunların hiçbiri zorlamaz. En sonunda karşılıklı yapacakları kısım çok önemli. Asıl o an belirler sonucu. Başlangıçtakiler biraz show."
"Nasıl karşılıklı? Birbirlerine zarar mı verecekler?"
"Muhtemelen. Umalım da abim zarar görmesin."
Jongin korkuyla önüne dönüp izlemeye başlamıştı. Bir dakika önceki eğlencesinden eser kalmamıştı. Ya Kyungsoo'ya bir şey olursa. Hayır olmamalıydı. Hem Jongho dememiş miydi Kyungsoo çok iyi büyücü diye... ama ya diğerleri de iyiyse?
Yarış başlayalı yarım saati geçmişti çoğu büyücü sona yaklaşmıştı. Kyungsoo ise sona varmış savaşacağı büyücüleri bekliyordu. Jongin'in şu an Kyungsoo'nun ne kadar seksi olduğunu düşünmemesi gerekiyordu ama düşünüyordu işte ne yapsın. Bazen küçük Jongin ipleri eline alıyordu.
"İşte başlıyor." demişti Jongho başka bir temsilci Kyungsoo'ya yaklaşınca.
Önce birbirlerine selam vermişlerdi. Sonra Jongin daha anlayamadan aralarında bir güç yarışı başlamıştı. İkisinin arasında koskoca bir ışık süzmesi vardı. Jongin tam anlamıyla göremiyordu ne olduğunu.
Işık patlaması son bulduğunda Kyungsoo'nun karşısındaki kişiyi yerde gördü Jongin. Kyungsoo arkasını dönüp diğer temsilciyle devam etti bu saçma sapan büyü yarışmasına. Jongin olayın şokunu atlatamamış sadece izliyordu. İçindeki bir ses Kyungsoo'nun yenmesi için dua ediyordu. Ne saçma bir yerin içerisindeydi böyle? Açlık oyunları falan mı çekiyordu bunlar? Ya da bir kamera şakası?
Bütün o saatler süren ışık patlamaları son bulduğunda tek bir kişi ayaktaydı. Kyungsoo...
////
Çok beklettim üzgünüm bu da kısacık bir bölüm oldu ama sınavıma çok az kaldı bana şans dileyin lütfen😔💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wizards // KaiSoo
FantasiaJongin: Büyücü olduğunu biliyorum Kyungsoo: nE? ••• Bir insanın bir büyücüyü fark etmesi çok nadirdir. Çünkü büyücülerin görülmesini engelleyen -henüz çözülememiş- bir güçleri vardır. Ancak buna rağmen büyücü bir insan tarafından fark edildiyse o ki...