8༒︎

331 39 36
                                    

Midoriya:

Uzun bir yürüyüşün ardından çokta derin olmayan ama içine düşsen ölebileceğin bir uçurumla karşılaştık ben etrafa garip garip bakarken Kirishima ve Shoto esnemeye başladılar ne yani burdan atlayacakmıydık peki ya ben ben nasıl atlayacaktım.

Bakugou;

-İzuku burdan beraber atlıycaz sen merak etme seni asla düşürmem.

-P-peki

Ve sonra zaman yine hızlıca geçti Kirishima ve Shoto çoktan karşı tarafa geçmişlerdi bizi bekliyorlardı Kacchan geriye doğru yürüdü ve tam hızla uçuruma doğru atladı.

...

Ne oldu nası oldu kavrayamamıştım ama olmuştu...

Ben karşı taraftaydım peki ya Kacchan o neden düşüyordu.

Hatırlamıştım biz uçuruma doğru atlarken Kacchan bir soru sormuştu neden o an sordu bilmiyorum ama sormuştu demiştiki ''Benimle çıkar mısın İzuku?'' ben daha ne olduğunu kavrayamadan sağ tarafımızdan gelen bir mermi uçurumun karşısına Kirishimanın kollarına uçan ben ve o uçurumda çığlıkları yankılanan sevgilim...

Her şey çok aniydi yine zaman durmuş ve hızlanmıştı ben ağlıyordum neden bilmiyorum ama ağlıyordum fark etmiyordum ama çığlıklarım dağları delecekti Shoto'nun kollarındaydım artık Kirishima aşşağıya koşmuştu acı inlemeler geliyordu gözlerimi açtığımda yerde Kirishima'nın yanında kanlar içinde yatan sevgilim.

Sonra tekrar duruyor zaman ve hızlanıyor çok hızlı yetişemiyorum hastaneye gelmişiz bi yataktayım ölüyormuş gibi bağırıyorum hemşireler geliyor sakinkeştirici vuruyorlar tek istediğim sevgilimi görmekken beni ondan ayırıyorlar.

Yalvarsamda beni dinleyen kimse yok Kacchan'ımın uyanmasını bekliyorum.

Bağırıyorum,çığlık atıyorum ama beni o odaya almıyorlar kapıya yaslanıyorum içeri dalıyorum ve hala uyuyor beni zorla çıkartıyorlar o odadan.

Ordan oraya koşturuyorum ama beni ne gören var ne dinleyen.

Sadece onu istiyorum sevgilimi sadece onu bekliyorum...

Sevgilimi...











SELAM MİLLET ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTİYİM''ZAMAN DURUYOR VE HIZLANIYOR''KISMI Bİ YERDEN AKLIMDA KALMIŞ AMA GERÇEKTEN HATIRLAMIYORUM AMA ARANIZDAN BİRİNİN KİTABINDA FALAN VARSA SÖYLEYİN BÖLÜMÜ DÜZENLEYİP BU CÜMLELERİ SİLİYİM

KEYİFLİ OKUMALAR~

𝘖𝘔𝘌𝘎𝘈 𝘖𝘗𝘌𝘙𝘈𝘚𝘠𝘖𝘕𝘜 -𝘉𝘈𝘒𝘜𝘋𝘌𝘒𝘜-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin