Midoriya:
Şu anda şehire varmış durumdayız biraz daha güvendeyiz size yaşadıklarımızı anlatmalıyım-benim için ne kadar zor olsada-...
Hastanedeki koşuşturmacalar bağrışlar ve ağlamalar sonucunda sevgilim kurtulmuştu uyandığı an saatlerlerce ağlamıştık ve saatlerce birbirimize çıkma teklifi etmiştik.
Hastaneye düşme sebebimiz bizi kovalayan askerlerin birinin düşünmeksizin ateş etmesiydi bizim orda olduğumuzdan haberi yokmuş etrafa sıkarken Kacchan'ıma denk gelmiş o askeri gördüğüm yerde öldüre bilecek kadar sinirli olsamda elden ne gelir ben tanrının sevmediği o omegayım benim hiçbirşey yapmaya hakkım yok.
Neyse hastaneden bir kaç gün sonra taburcu olduk bu sırada benim dikişlerimde baştan dikildi artık daha düzgün yürüye biliyordum.
Shoto ve Kirishima'yı yakınlarda olan kasabaya yolladık ve araştırma yapmalarını istedik ve bu sırada Kacchan'ımla birlikteliğimizi sağladık artık sadece onun omegasıyım.
Kendimi kutsanmış gibi hissediyorum ama gerçektende kutsandım kurtuldum!
Artık başı boş önüne gelnin beni elleye bileceği o kirli omega değilim Kacchan'ım beni tüm kötülüklerden arındırdı.
Artık o benim Alfam.
Bunu günlük olarak kendime hatırlatıyorum.Belki saçma gelir ama ben kurtuldum.Bu hayalini bile kuramayacağım bir şeydi.Beni seven bir alfamın olması beni düşünen...
Bu olaylardan sonra kasabada bir hafta kadar bilgi edindik buraya çokta yakı olmayan ama askerlerin bizi bulamayacağı bir şehir vardı o şehirde kendi başımıza yaşıyabilirdik.
İki gün içerisinde tüm hazırlıklarımızı halledip yola koyulduk yolculuğumuz 3 gün sürdü sonunda şehre vardığımızda bizi sevinçle karşıladılar ne yani omega olduğumu biliyorlardı ama beni tesise teslim edip tüm hayatları boyunca zenginlik içinde yaşayabilirlerdi.
Biz herşeyi sonra anladık Kirishima gil kasabaya gittiklerinde diğer şehirdeki halkla ilgili bilgi edinmişler bize zarar gelmeyeceğini tam tersine bizim saklanmamızda ve korunmamızda yardım edeceklerini söylemişler.
Şehre girdiğimiz andan itibaren kendimi özel hissetmeye başlamıştım hepimizin yaşayabilmesi için büyük evler vardı.
Kendimi güvende hissediyordum...
OKUNMALAR DÜŞMÜŞ
İÇSESİM:HERHALDE GERİZEKALI SEN GİT BÖLÜM ATMA SONRADA ''OKUNMALAR DİŞMİŞŞŞŞ'' SALAK
BNE:AMA LGS VAR DERS ÇALIŞIYORUM ÖNCEKİ BÖLÜMÜN OKUNMASI 230 BU SONRAKİ BÖLÜM 30
İÇSES:BU ARA MİLLETTE WATTEN GİDİO BELKİDE-MQ BENİM DÜŞÜNCEMİ DEĞİŞTİRME SEN BÖLÜM YAZMADIN SENİN SUÇUN MİLLET KİTPTAN SOĞUDU TABİ
PÖH GERÇEKTEN BÖYLE NEYSE KALANLARLA DEVAM!
AYRICA SONA YAKLAŞIYORUZ~
KEYİFLİ OKUMALAR~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘖𝘔𝘌𝘎𝘈 𝘖𝘗𝘌𝘙𝘈𝘚𝘠𝘖𝘕𝘜 -𝘉𝘈𝘒𝘜𝘋𝘌𝘒𝘜-
أدب الهواة𝘖𝘔𝘌𝘎𝘈𝘓𝘈𝘙𝘐𝘕 𝘚𝘈𝘠𝘐𝘚𝘐𝘕𝘐𝘕 𝘎𝘐̇𝘛 𝘎𝘐̇𝘋𝘌 𝘈𝘡𝘈𝘓𝘋𝘐𝘎̆𝘐 𝘝𝘌 𝘚𝘈𝘠𝘐𝘓𝘈𝘙𝘐𝘕𝘐𝘕 𝘖𝘕 𝘗𝘈𝘙𝘔𝘈𝘎̆𝘐 𝘎𝘌𝘊̧𝘔𝘌𝘋𝘐̇𝘎̆𝘐̇ 𝘋𝘖̈𝘕𝘌𝘔𝘓𝘌𝘙𝘋𝘌 𝘉𝘐̇𝘙 𝘈𝘚𝘒𝘌𝘙 𝘝𝘌 𝘖𝘔𝘌𝘎𝘈 𝘈𝘙𝘈𝘚𝘐𝘕𝘋𝘈 𝘎𝘌𝘊̧𝘌𝘕 𝘔𝘈𝘊𝘌𝘙𝘈 B...