Desire part 3

333 17 6
                                    

Eredeti Konoha:

Uchiha Sasuke harmadik napja van tudatánál, de még mindig hihetetlen volt számára, hogy a sors ajándékozott neki családot. Maga sem értette, hogyan került át egy másik síkba, de egyet biztosra tudott.
Nem fog helyet cserélni az e világi Sasukéval, aki megpróbált többször is átjárót nyitni a napok során, de ő mindig blokkolta a dimenziók közötti hasadék megnyílását. Itt akart maradni örökké, míg szíve utolsót nem dobban. Az ölébe pottyant minden, mire valaha is vágyott. A szeretett nő, ki gyönyörű feleség és egyben gondoskodó anya is, illetve egy gyermek, ki az Uchiha klán szimbólumát viseli hátán. Ő büszkén be fogja tölteni a családfő szerepét és egy tapodtat sem fog elmozdulni a családjától. Ő jobban meg fogja becsülni Sakuráékat, mint az eredeti Sasuke, ebben egy csepp kétsége sem volt. Minden percet ki fog élvezni a családjával, mit alteregója elhanyagolt.

Ma volt a napja annak, hogy hazamehet arra a helyre, melyet méltán nevezhet otthonának. Sarada előttük sétált, míg Sakura mellette. Konoha gyökeresen megváltozott a tizenöt év alatt, valószínűleg a másik Konoha is így nézhetett ki azzal a különbséggel, hogy nekik kettejüknek nem volt közös otthona. Az emlékeiben élő Konohát csak nyomokban lehetett felfedezni, ezért igyekezett minden apró részletet az emlékezetébe vésni. Ha véletlenül Sakura leküldené a boltba, ne kelljen fél órát bolyongania az üzlet keresése miatt. A lakás ajtaja előtt Sakura babrált a kulcsokkal, míg ő hevesen dobogó szívvel várta, hogy végre kitáruljon az otthona bejárata.
Nem csalódott az elé táruló látványban. A lakás takaros volt, az Uchiha címer pedig beterítette a szemközti falat teljes egészében. A komódon fényképek sorakoztak, amiket csak futólag tudott szemügyre venni, de mindegyik megmosolyogtatta a szívét. Ha egyedül lesz, alaposan megnézi azokat.

Az étkezőben már terített asztal fogadta őket, Sakura pedig gyorsan felvette a háziasszony szerepet. Megmosta kezeit és tálalta a gőzölgő ételt. Férje kedvencét csinálta, próbált minél jobban a kedvében járni. Amikor ő is helyet foglalt hálát adott az istennek, hogy hárman ülhetnek továbbra is az asztalhoz. Sasuke sírni tudott volna örömében, mikor bekapta az első falatot. Pont az ő ízlése szerint volt fűszerezve az étel, és hogy otthon ehette azt, még kellemesebbé vált a falat a szájában. Az ebéd beszélgetéssel telt, Sarada elmesélte, hogy holnap délután edzésen lesz és csak vacsorára fog hazaérni. Sakura szigorú arckifejezéssel adta férje tudtára, hogy nyugalomra van ítélve, semmilyen nehéz munkát nem csinálhat legalább egy hétig.
Sasuke viszont nem akart tétlenül otthon ülni, megtalálta a módját, hogyan töltsön minél több időt családjával. Felajánlotta, hogy elmegy bevásárolni és hogy ne legyen gond, Sarada elkísérhetné őt.
Egyikőjüknek sem volt kifogása ez ellen, habár meglepte őket a férfi felajánlása. Sasuke sosem ment el még magától boltba, viszont e tettét betudták annak, hogy a halálközeli élmény megváltoztatta őt és próbált változtatni a dolgain. Sarada lelkesen kísérte el apját a boltba, végre úgy érezte magát mint egy normális tinédzser lány. Az út alatt rengeteget beszélt, apja hasonmása pedig élvezettel hallgatta őt. Sarada az apját már közel sem találta olyan idegesítőnek, mint a családi napon. Örült neki, amiért ennyit fejlődött, ilyen rövid idő alatt.

- Ezentúl több időt fogsz velünk tölteni, Papa? - kérdezte Sarada miközben kereste az anyja által felírt dolgokat. Tudomása szerint már lerombolta azt az utolsó vacak palotát is, ami miatt az apjának annyi időt távol kellett töltenie.

- Most már örökké itt leszek, persze míg meg nem untok - Sarada szíve hevesebben dobbant. Végre! Végre teljes családi életet élhetnek és mamája sem lesz többé egyedül.

Sasuke soha nem gondolta volna, hogy a lánya legszebb mosolya miként fogja megolvasztani a szívét. Valóban velük akart lenni örökké.

Ahogy hazaértek csak egy cetlit találtak az asztalon Sakura kézírásával rajta. Be kellett ugrania a kórházba és csak vacsora környékén fog hazaérni. Sarada a konyhára pillantott, anyja a vacsorához készítette elő az eszközöket, de a sürgős eset félbeszakította őt.

Képes novellákحيث تعيش القصص. اكتشف الآن