87 (Özel Bölüm)

107 8 2
                                    

Vay canına. 1K için herkese çok ama çok teşekkür ederim💗🌸❤️

Saatler sonra ilk kez omuzlarının kamburlaşmasına izin verirken, Steve Rogers'ın dudaklarından ağır bir nefes aldı. Kaptan Amerika için inanılmaz derecede uzun bir gündü ve açıkçası, küçük ailesini kucağına alıp bütün gece öyle kalmaktan başka bir şey istemiyordu.
Dubleks çatı katına çıkan asansör kayarak açıldığında (Tony Stark'ın cömert hediyesi), odadan taze çıkarılan çikolatalı kurabiyelerin kokusuyla karşılandı. Üniformasını çekiştirerek kokuyu ciğerlerine çekti ve günün stresinin eriyip gitmesine izin verdi. Farkında olmadan yüzüne küçük bir gülümseme yerleşti.
Mutfaktan gelen kıkırdama ve şaka sesleri duyduğunda. Aniden, Nick Fury ile yaptıkları toplantısının tüm düşünceleri ortadan kayboldu ve yüzüne tam anlamıyla bir gülümseme yayıldı.
Telefonundan gelen ani bir ses onu yeni bir geldiğini haber verdi ve ekrana hızlı bir bakış alaycı bir kıkırdama getirdi.
*Toplantı nasıldı? Sarah ve ben senin favorini yaptık.*
Steve mutfağa doğru ilerledi.
Mutfağa adım attı ve kendini tam bir kargaşanın içinde buldu. Tahta tezgahı un torbaları ve diğer malzemelerle dolu kavanozlar, aletlerin ve kapların çoğunda belli olan çikolata ve hamur lekeleri de vardı. Fırın kapısı, cihazın soğuması için hala açıktı ve raflarında soğumaya bırakılan iki tepsi değerinde kurabiye bırakılmıştı.
Tüm bu karmaşanın ortasında, dünyadaki en sevdiği iki kişi birbirleriyle mutlu bir şekilde sohbet ediyordu. Güneşin ölmekte olan ışınları pencerelerinden içeri süzülerek, sahneye nefesini kesen altın bir dokunuş kattı. Telefonunun elinde olmasına sevindi, Steve anın bir fotoğrafını çekti.
Kızlarından hiçbiri onu henüz fark etmemişti ve Steve göğsünde çiçek açan bir şefkatle onları izlemeye zaman ayırdı.
Wanda bir kurabiyeyi ikiye böldü ve kalçasında oturan kızlarının bir ısırık almasına izin verdi.
Sarah'ın gözleri, babasıyla aynı renkti, neşe içinde parladı ve küçük çocuk biraz zevk alırken kıkırdadı.
"Nefis!" Ağladı, kurabiyesinin diğer dörtte birini yemek için Wanda'nın elini ağzına doğru yavaşça çekerek.
Esmer kurabiyenin kendi yarısını ağzına atarken güldü.
"Nefis," diye onayladı, başparmağını Sarah'ın ağzının köşesinde biriken kırıntılara doğru kaydırdı. "Büyükannemin tarifi en iyisi, değil mi, aşk böceği?"
Sarah , sarı saçlı başını hararetle salladı. "En iyisi!"
Wanda sırıttı ve alnına bir öpücük bastırdı. "Büyükanne seni severdi," diye mırıldandı yumuşak bir şekilde ve Steve bunun üzerine bir melankolik dalgasının yıkandığını hissetti.
'Annem kesinlikle yapardı.'
Sarah'ın kaşları çatıldı ve başını yana eğdi. "Benimle aynı adı taşıyan büyükanne mi?"
"Evet, aşk böceği, Büyükanne Sarah."
Sarah, dudaklarını silerek çenesine küçük bir parmak koydu. Bir an sonra, "Bir dahaki sefere kurabiyelerden büyükanne Sarah'ada götürelim mi?" Dedi.
Steve, kalbinin kırıldığını ve sözler karşısında yeniden birleştirdiğini hissetti. Tatlı, küçük kızı ...
Farkında olmadan bir ses çıkardı herhalde, çünkü bir sonraki bildiği şey, iki kız da ona bakmak için döndüler.
Büyük bir gülümseme Sarah'ın yüzünü aydınlattı, eksik ön diş, onu sadece daha sevimli kılıyordu.
"Baba!"
Kendini annesinin kollarından sıyrıldı ve kucaklama beklentisiyle kolları açık halde zaten çömelmiş olan Steve'e doğru koştu.
"Merhaba bebek."
Steve onu her zamankinden biraz daha sıkı tuttu, burnu buklelerine dayandı. Kıvrılmaya başladığında, ayağa kalkarken onu kollarının arasına kaldıracak kadar tutuşunu gevşetti.
Hala gülümsemesiyle yüzünde duran Sarah, Wanda'nın hala durduğu yeri işaret etti. "Baba, gel gör! Annem ve ben Büyükanne'nin kurabiyelerini yaptık! "
Kıkırdayan Steve, yuvarlak yanağına bir öpücük bastırdı ve karısına doğru ilerledi. "Ben görüyorum, bebeğim. Sen ve annem mahalleyi doyurmaya yetecek kadar yapmışsınız"
Sarah kıkırdadı. "Sen aptalsın baba."
Steve kızını küçük başını omzuna koyduğunu hissedince sırıttı. Tamamen şaşkına dönmüş bir şekilde buklelerine bir öpücük daha bastırdı ve gözleri, Sarah'ın başının üzerinde Wanda'nınkiyle buluştu.
Ellerini bulaşık bezine siliyordu, yüzünde şefkatli bir gülümseme vardı. Yapabildiği için ona göz kırptı ve bunca yıldan sonra bile yanaklarını kızardı.
Sonunda yanına yaklaştı, bir eliyle kalçasını kavradı ve hayatının aşkını kendi tarafına çekti. Diğeri sırtına yerleşmeye gelirken bir el göğsüne dayandı.
"Merhaba anne," dedi Sarah, annesi parmağını burnu boyunca gezdirip onu ısırdığında kıkırdayarak.
Yukarıya bakan Wanda'nın gözleri bir kez daha onunla buluştu. Küçük ailelerine duyduğu sevgi ve şefkatle dans eden soruları gördü ve Steve "Daha sonra" dedi. Wanda dudaklarına sevgi dolu bir öpücük basmak için başını aşağı çekmeden önce başını salladı.
Sarah'ın kıkırdamasında, aynı sırıtışlarla uzaklaştılar, ama sadece alnını alnına bastırması için yeterince uzağa gittiler.
"Merhaba bebek" diye nefes aldı, gözleri kapalıydı.
Wanda elini yanağına koyarak fısıldadı, "Eve hoş geldin Steve."

Scarlet America TrashHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin