91

92 7 0
                                    

Berlin'de kar yağıyordu. Steve ve Wanda bir süredir dükkandan dükkana yürüyorlardı; Wanda, Noel alışverişini neredeyse bitirmek üzereydi, bu alışveriş Steve'in iyi olduğu bir şey olmamıştı. En son dükkandan çıkıp soğuk geceye dönmeye hazırlanırken, Wanda kapının önünde durdu. Kapının üzerinde asılı duran yeşil yapraklar ve beyaz meyvelerden oluşan bir fidana şaşkınlıkla baktı.

"O bitkiyi etrafta görmeye devam ediyorum," dedi.

"Ökseotunu mu?"

"Ah, öyle mi?"

Steve kaşlarını çattı. "Bu Sokovia'da sahip olduğunuz bir gelenek değil mi?"

"Hayır, ama bunu batı televizyonundan duydum," diye güldü.

"Ah. İyi..."

Steve etrafına baktı. Birkaç başka müşteri daha vardı, ancak çoğunlukla malları incelemekle meşgullerdi. Ve Wanda artık Sokovia'da değildi ve kısmen ona dünyayı öğretmek onun işiydi. Steve paketlerini bıraktı ve kollarını Wanda'nın etrafına dolayıp onu kendisine doğru çekti. Şaşırmış ama mutlu görünüyordu. Ökse otunun altına girene kadar onları geri çekti ve sonra eğildi ve onu uzun, yumuşak ve yavaşça öptü.

Diğer alışverişçilerin alkışları ve bir kadının Almanca bağırmasıyla trans hallerinden getirildiler. Steve kızardı, ancak paketlerini toplamak için eğilerek sakladı.

"Ne dedi?" Wanda, tekrar ne zaman sokakta olduklarını sordu.

"O, Almanya'da ökse otunun altında öpüşmenin gerçek aşkın işareti olduğunu söyledi."

Wanda gülümsedi ve Steve elini tuttu. Başka kelimelerle ifade ediyordu. Kadının gerçekten söylediği şey, "Onunla evlen, seni aptal!"

Ve yakında yapacağını düşündü ve bütün gece olduğu gibi gömlek cebindeki yüzük kutusunun ağırlığını hissetti. Bu, batırmadığı bir Noel hediyesiydi.

Scarlet America TrashHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin