5K için çok teşekkür ederim.💜💙❤️Wanda, bu gün en azından bir tür sorun olmasını bekliyordu ama o bir Yenilmezdi. Neyle karşılaşırsa karşılaşsın, ne duyarsa duysun bununla başa çıkabileceğini düşündü.
Yapamayacağını çabucak anladı.
Wanda aslında herhangi bir tehlikede değildi. Aslında, Avengers Tower'ın ortak salonunun girişinde duruyordu. Yenilmezlerin neredeyse tamamı buradaydı, ayrıca onlara yakın birkaç kişi daha vardı. Stark'ın kız arkadaşı Bayan Pepper gibi. Maria Hill de oradaydı.
Bu kadar çok Yenilmez'in varlığı burayı ülkedeki en güvenli yerlerden biri haline getirdi. Belki de tüm dünya.
Öyleyse Wanda neden panik atağın eşiğine geldi?
Şu anda duyuları tamamen bunalmıştı. Hoparlörlerde çalan Noel müziğinin seslerinden, mutfaktan yayılan yemek kokularına, her yere dağılmış tüm süslemelere kadar.
Herkes büyük salondaydı. Bazıları son dakika süslemeleri yapıyor, bazıları ise sadece bir şeyler içip konuşuyordu. Kayıp olanlar muhtemelen kokuların kaynağı olarak mutfaktaydı.
Wanda, kulenin içindeki sıcaklığa rağmen biri sırtından aşağı buzlu su dökmüş gibi hissetti. Bir santim bile kıpırdayamıyordu, zihni çocukluğunun acımasız geri dönüşleriyle harap olurken gözleri parlıyordu.
Wanda daha fazla dayanamadı. Bir an önce buradan gitmesi gerekiyordu.
Topuklarının üzerinde dönen genç kadın hızla odadan çıktı. Kapının eşiğinde durduğu süre boyunca kimsenin onu görmediği için çok minnettardı. Biri tarafından görüldüğünü fark etmemesi dışında, sarışın süper asker.
Koridordan koridora koşan Wanda, çılgınca bir çıkış aradı. Gerçekten dışarı çıkan herhangi bir şey, çaresizce temiz havaya ihtiyaç duyuyordu.
"Sıradan koridorun solundan sağa dönün, Bayan Maximoff." Jarvis'in sesi tavandaki hoparlörlerden alçak sesle geliyor. Normalde Wanda, yardım için yapay zekaya teşekkür ederdi ama aklı bunu yapamayacak kadar ileri gitmişti.
Talimatları takip eden Wanda kısa süre sonra kendini kulenin şehre bakan balkonlarından birinde buldu. Dışarısı hâlâ dondurucu soğuktu, gökten hâlâ birkaç kar tanesi düşüyordu.
Wanda sendeleyerek korkuluğun kenarına geldi. Parmak eklemleri beyazlaşana kadar parmaklığın metalini kavradı. Dokunuşunun altındaki çelik, etrafındaki havadan bile daha soğuktu ama Wanda neredeyse hiçbirini hissetmiyordu.
Birkaç büyük akciğer dolusu oksijeni içine çekerek sonunda sakinleşmeye başlayabildi.
Tam o anda giyim durumunun farkına vardı. Bir süveterin altına uzun kollu bir gömlek ve uzun siyah bir etek soğuğa karşı çok etkili bir savunma değildi.
Wanda, en azından ısınmak için içeri girmeyi düşünürken titredi. Ama eğer yaparsa, tüm duygular geri gelecekti.
Panik atak veya donarak ölüm. Hiçbir seçenek o kadar iyi değildi.
Omuzlarına büyük bir ceket döküldüğünde Wanda neredeyse fırlayacaktı.
"Burası donuyor Bayan Maximoff." Wanda başını kaldırıp baktı ve Kaptan Rogers'ın onunla birlikte balkona çıktığını gördü. Dikkati dağılırken kapıdan girmiş olmalı.
"Üşümez misin?" Wanda sözcükleri oluşturmakta güçlük çekiyordu, bu yüzden aklına gelen tek şeyi tuttu. Üzerinde görünen tek şey bir tişört ve bir kot pantolondu.