𝑷𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆

117 10 1
                                    

- Julie a całowałaś kiedykolwiek kogoś? - spytał mój ośmioletni przyjaciel Luke.

- Nie, to jest obrzydliwe - odparłam bez namysłu - a ty?

- Ja również, ale skąd możesz wiedzieć że to obrzydliwe skoro nigdy się nie całowałaś?

- Nie wiem, po prostu tak to wygląda.

- Chcesz spróbować?

- Możemy, co nam szkodzi?

Dzieci pochyliły się ale Julie zaledwie po sekundzie odsunęła się od chłopaka.

- Ew, tak jak myślałam to jest okropne.

- Umówmy się że już nigdy więcej się nie pocałujemy.

- Umowa stoi.

- Jeszcze jedna sprawa, obiecaj mi że nigdy się we mnie nie zakochasz - dodała nieśmiało dziewczynka.

- Ale- jesteś moją najlepszą przyjaciółką.

- Nie w taki sposób matołku, chodzi mi o miłość taką jaką mają nasi rodzice.

- Okej - dwójka dzieci podała sobie ręce na znak umowy i skupiła się na innych tematach.

꧁꧂

-

Luke idziemy w sobotę na spacer - zakomunikowała dziewczyna jak tylko zobaczył przyjaciela wchodzącego do szkoły w poniedziałkowy poranek.

- Ciebie też miło widzieć Jules, jasne widzimy się w sobotę - odparł ze śmiechem chłopak.

- Świetnie.

Reszta tygodnia minęła szybko i spokojnie. Wreszcie nadeszła sobota. Przyjaciele dotarli do parku by móc pospacerować kwiecistymi alejkami.
W pewnym momencie Luke zatrzymał się i pociągnął mulatkę w bardziej zakryte miejsce z dala od ludzi.

- Jules muszę Ci coś powiedzieć - powiedział chłopak nerwowo bawiąc się palcami

- Co takiego? - spytała niczego nieświadoma dziewczyna.

- Cóż, ciężko mi to powiedzieć ale od jakiegoś czasu coraz bardziej się w tobie zakochuję - powiedział zestresowany

Julie przez kilka minut stała patrząc w oczy chłopaka kiedy on oczekiwał na reakcję. Jej oczy zaczęły zachodzić łzami kiedy wyszeptała jedynie - Obiecałeś - i najszybciej jak mogła odbiegła od chłopaka który teraz stał pośród alejki sam z łzami w oczach.

____________

A więc to wszystko, wiem że ten one shot nie jest najlepszy jednak jest to pierwsza historia którą napisałam samodzielnie. Czekam na wasze opinie oraz komentarze ❣️

☞︎︎︎Mᴀʀʏsɪᴀ☜︎︎︎

Promise ~ Julie&Luke One-ShotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz