první seznámení

70 7 4
                                    

Pomalu jsme se blížili ke dveřím.
Lhala jsem. Měla jsem strach že mě nepřijmou dobře, a že si o mě budou myslet že jsem jenom naivní egoistická kráva po svém otci.
Ale tak přece jen, když mě poznají, tak by se vše změnilo, ne?
No radši budu žít v představě že mě přijmou dobře..

Došli jsme ke dveřím, a já se ještě naposled silně nadechla a vydechla. Šáhla jsem na tu kovovou kliku, a vešla dovnitř. Šli jsme nějakou obrovskou místností až na její konec. Na konci byl obývák kde všichni seděli.

Ve chvíli kdy jsem vešla se na mě zadívali. přece jen věděli že existuju, ale nečekali že mě chce otec představit."ahoj, já jsem Isabel"  Pozdravila jsem a usmála se stylem, že stále nevím co čekat.

"Ahoj, já jsem Natasha" ozvala se rusovláska a usmála se. Nakonec se mi představili skoro všichni.
Ale najednou jsem zpoza mě uslyšela tvrdý hlas.
"Ahoj, Isabel rád tě poznávám"
Otočila jsem se, a zadívala se na toho vysokého blonďáka, který se na mě usmíval. "Mimochodem já jsem Steve" též jsem se usmála, ale tentokrát skutečným úsměvem, protože ve mě vzbuzoval pocit, že se nemusím ničeho bát.

"No a teď by to chtělo party!" Ozval se můj otec a já se zase bála toho jak to dopadne."Hlavně ať to nedopadne jako minule tati"
Zasmála jsem se a najednou se ozvala Wanda "No to by mě zajímalo" též se zasmála a než jsem stihla začít mluvit, tak už jsem měla  přes pusu ruku otce, který nechtěl abych cokoliv řekla."myslím že tě to nemusí zajímat" ozval se a zasmáli jsme se.

"Ale nic tady nemám na převlečení"
Řekla jsem a znova se ozvala Wanda. "Něco ti půjčím neboj" usmála se a já poděkovala.
Šli jsme k ní do pokoje a ona začala hrabat ve skříni. "Mimochodem všechno nejlepší Holka"
"Děkuju, moc" usmála jsem se.

Najednou Nat vytáhla ze skříně večerní šaty.
*Viz obrázek*

"Páni, děkuju""Nemáš zač, teď se jdi převléct""Dobře" Šla jsem se převléct, a poté jsme vyrazili dolů, kde už byl večírek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Páni, děkuju"
"Nemáš zač, teď se jdi převléct"
"Dobře"
Šla jsem se převléct, a poté jsme vyrazili dolů, kde už byl večírek.

*Omlovám se že je tak krátký, ale teď moc nestíhám, tak snad se líbí😅❤️*

was it a coincidence or a fate?Kde žijí příběhy. Začni objevovat