peki ama ben ne zamandır bakım eviyim..

22 2 8
                                    

Tekrar ben, maalesef ki hâlâ..

Şahsen Yangyang ile aynı evde hayatta kalmam beni de şaşırtıyor ama işte işi gücü var -Lucas'ı boğmayı deniyor- bu yüzden bana saramadı hâlâ.

Benden geriye tek kalacak şeyin bu günlük olacağını varsaydığım için bugün sizlerle storytime yapacağız!!

Nasıl gencecik yaşımda 18-21 yaş bakım evi olduğumun hikayesi..!

Suçu çocukluk arkadaşım olan Lucas'a atıyorum çünkü bir gün kapıma dayanıp kanka sen de şimdi deli zenginsin haaaa.... ayaklarından koca evde tek mi yaşayacaksına çeken kendisiydi çünkü.

Evet Lucas, evet evde tek yaşayacaktım böylece 10 kişilik bir orduya bakmıyor ve uyanınca dört adet göz tarafından izlenmiyor olacaktım?

PARAMI KENDİME İÇKİYE KARIYA KIZA ERKEKLERE BİRİLERİNE YEDİRECEKTİM JISUNG'UN MAKYAJ MALZEMELERİNE DEĞİL?????

Of keşke ölse

Neyse işte sonra kahpe herif bak bak arkadaşım diye diye birilerini ziyarete getirtti ne işse giren de bir daha çıkmadı evimden.

Jisung ve Chenle çocuk indirimi aldı eve aldığımda sevimlilerdi sonra Jisung boy attı falan geçen dediğim gibi, tatsız öyle keşke tekrar kısalsa.

Haechan fakir fukaraydı Lucas sadaka diyerek ikna etti?? Lucas hangi tanrıya koçum ben ne alaka ben kime sadaka veriyorum imdattt??

Jaemin ve Yangyang desen bir gün evimde belirdiler samimiyet sıfır gerginliğimiz dokuz bin altmış beş

Hendery evi gardolap olarak kullanıyor o onun için burada geliyor gidiyor elbise tişört gömlek ne bulursa parayı veriyor sonra giymiyor onunla aramız daha kişisel. Sonra paşa gelip bana abicim bak ne aldım dene bi ne olursun diye ağlıyor

Hayır Hendery ekoseli mor etek giymek istemiyorum, mor gözlerimi çok kapatıyo hiç benim rengim değil ve etek çok uzun.

zevksiz kahpe umarım o da ölür

Gençliğimi çürüttüler Jisung'tan istesem bana çakmak boyar mı ojeyle acaba

ben bi kalkim sorayım sen sıhatli kal günlük hadi öptüm

• ━━━「 03 」━━━ •

parva leves capiunt animos [nct 99-02line]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin