son akıl sağlığı kırıntılarım ve arkadaşlarım

83 5 14
                                    

Normal bir hayat senden isteyebileceğim en normal şeydi tanrım veya tanrılarım sen seç o kısmı.. Fakat sen onun yerine bana evimi işgal etmiş bir grup vermeyi tercih ettin tabii ki.

Hadi ama cidden senden şu an kafamı sıyırıp geçen saç kurutma makinesini istemiş olabilir miyim..? Şahsen elindeki kablo ile Lucas'ı boğmaya çalışan Jisung'u da isteyen yoktu ama çocuk sevimli o kalabilir.

Mutlu mutlu yaşayıp gitmek varken evimi paylaştığım diğer sekiz veya dokuz, dürüst olalım ben beşten sonra saymayı bıraktım, mahlukat beni fazlasıyla yoruyor. Açıkçası can güvenliğimi de tehlikeye atmıyor değiller, bir gün ceset çıkacak bu evden ve ben olmamam için elimden geleni yapıyorum.

Burada şu an bu günlüğü yazıyorum çünkü olur da konsey kararı ile öldürülürsem en azından katili tahmin etmeleri kolay olsun. Daha fazla iş çıkartmayayım, parasını yemek için kullandığım ailemin başına usul vereyim şüpheli listesini.

Hatta direkt söyleyeyim ben adını büyük ihtimal bu Yangyang olacak, şu an bana olan bakışları kendimi minik pofidik bir kuzu gibi hissetmeme neden oluyor... Oğlum gidip oyun falan oynar mısın..?

İkinci olasılık tabii dünden razı Mark, o da satırla kemiklerini tek tek kırmasına yardım edebilir bir ihtimal. Sevmiyorum sizi ama günlük benim sizi şikayet edemem sürekli, egoist olmayın.

İlk sayfa olduğu için sanırım kendimden de bahsetmem lazım falan. Adımın Jeno olduğunu bilsen yeter bence ama arkadaşlarım, yani sanırım öyleler, bunu okuyacaklar büyük ihtimalle ve Haechan büyük bir zevkle son zihin kırıntılarımı da beni balkondan sallandırarak dökebilir.

Neymiş efendim öyle günlük mü olurmuş? neden olmasın Haechan bayıl bir de istersen...

Ya yemin ederim hakkımdaki tek önemli detay adım falan, bir de aynı evi paylaştığım mahluklar var, ana karakter hayatını yaşayanlar onlar işte. Bekle bakın sana saymayı deneyeceğim adlarını ama uyarı yoklama listesi gibi durabilir.

Jisung, Yangyang, Jaemin -eklemek isterim ki şu ikisi kardeş gibi geziyor(yani Jaemin gezemiyor pek ama), ne ayaksınız oğlum siz-, Renjun, Lucas, Chenle, Haechan, Mark ve Hendry... Ordudan farkımız yok..

Dürüstlükten kim ölmüş? Muhtemelen binlerce kişi ve ben.

Yine de konuşacağım, Jaemin favorim çünkü asla odasından çıkmıyor ve sadece uyuyor. Harikasın Na Jaemin yalvarırım böyle devam. Aslında onu en son ne zaman gördüm emin değilim. Bunu okumayacak sınırlı kişilerden ve ben bunu söyledim evet. o tıpış tıpış uykuya devam edecek, bense Jisung ve Chenledan bu ihanetim yüzünden dayak yiyeceğim..

Çok şiddet konuştum içim bunaldı biraz. O yüzden eklemek -belki seni cevaplamak- isterim, bu kadar kişi olarak tek bir evde hayatta kalabilmemizin tek bir sebebi var.

Baba parası. Heriften çok parasını seviyorum sanırım ama yani para.

Neyse bak şimdi ben yavaştan kaçıyorum ben günlükçüğüm, bıraktığım yerde kal.

Emin ol içeridekilerin yanına gitmek yerine burada sana yazmayı milyon kez tercih ederdim ama çığlıklar kesildi ve bu demek ki dışarı çıkarmam gereken bir ceset var.

•••

mmmmental illness

parva leves capiunt animos [nct 99-02line]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin