<<Emilie : artık hazırsınız, gidebiliriz.>>
*Marinette, Adrien ve Emilie hızlı bir şekilde yola koyulmuşlardı. Yolda giderken herkes çok sessizdi...
Eve varmışlardı. Herkes arabadan inip kapıya doğru yürümüşlerdi.*
Emilie : Ay bir heyecanlandım. Üstüm faşan nasıl?
Mari : Çok güzel.
Adrien : Çalıyorum o zaman.
*Adrien kapıyı çalmıştı. Az bir süre sonra Kapıyı Marinette'in annesi açmıştı.*
Sabine : Hoşgeldiniz...
Emilie : Hoşbulduk...S-
Sabine : Sabine, adım Sabine.
Emilie : Hoşbulduk Sabine hanım, bende Emilie Adrien'ın Annesiyim.
Sabine : Çok memnun oldum. Buyrun içeri geçin.
*Herkes gergin bir şekilde eve doğru adımlamışlardı. Koltuklara oturuken, ortam çok sessizdi.
İki Anne birbirleriyle tanışıp kaynaşırken ortama Baba da dahil olmuştu.
Adrien, üstünü düzeltip hemen ayağa kalkmıştı.*
Adrien : Merhaba bay Tom
*Baba sadece karşılıklı olarak ona dikkatlice bakmıştı.
Adrien elini uzatınca, konuşmaya başlamıştı.*
Tom : Demek, kızımla evlenmek isteyen adam sensin?
Adrien : evet, efendim. Kendi takdim edeyim Adım Adri-
Tom : Adrien, Adrien agreste?
Adrien : ah... Evet... Evet öyle
* Adam, Çocuğa bakıp eliyle işaret etti.*
Tom : Benimle gel, seninle bir sohbet edelim.
*Herkes tedirgin şekilde birbirine bakmıştı ama çocuk onun peşinden yavaşça gitmişti.*
Sabine : Merak etmeyin, haha sadece konuşucaktır. Bilirsiniz kız babaları biraz çekilmez oluyor.
Emilie : Haha öyle midir ki?
*Birbirlerine bakıp gülmüşlerdi. Marinette ise tedirgin bir şekilde tırnaklarıyla oturduğu koltuğu tırmalıyordu.
Bir zaman sonra salonun 2. Kapısının önünde gölgeler belirdi.
Babasının eli, Adrien'ın omzundaydı ve gülerek geliyorlardı. Adrien ise tebessüm ediyordu.
Herkes onlara bakmıştı.*
Tom : hadi ne duruyorsunuz? Sofraya geçelim. Eşim geliceksiniz diye bir sürü şey hazırladı.
*herkes gülerek sofraya geçmişti. Adrien ile Marinette yan yana oturuyorlardı.*
Mari : içeride ne oldu, ne dedi babam?
Adrien : Bunu sana söylemeyeceğim Mari.
Mari : Ne?
Adrien : Duydun işte baban ile benim aramda.
Mari : İyi, peki öyle olsun.
*Fısıldaşmaları bittikten sonra, yemeklerine dönmüşlerdi.
Yemeklerine bitirdikten sonrs Sabine herkese içecek birşeyler getimişti. Aile büyükleri oturup gülüşüp konuşuyorlardı. Marinette ise Amerikan mutfağının tezgahına yaslanıp kahvesini yudumluyordu.
Adrien : Hmm...bugün normal geçti sanırım.
Mari : Evet, beklediğimden daha az kaos ortamı oldu.
Adrien : bu da istediğimiz bir şeydi zaten.
*birbirlerine bakıp tebessüm ettiler. Adrien onu öpmek için yaklaşırken arkadan bir öksürme sesi geldi. *
Tom : Öhm! Öhm! Adrien Oğlum O hala benim kızım...
*İkisi de buna gülüp uzaklamışlardı. Gitme zamanı geldiğinde herkes kapıda vedalaşmıştı.*
Mari : Baba... Hoşçakal.
Tom : Sende, kızım.
Sabine : ah, Emilie yine gelin seninle sohbet etmek çok zevk vericiydi.
Emilie : Bende çok zevk aldım, umarım yine buluşuruz.
Tom : Adriem oğlum, kendine iyi bak, konuştuklarımız da aramızda...
Adrien : Aramızda... Bay Tom...
*Herkes arabaya binip yol almışlardı.
İlk önce Emilie'yi bırakacakları için uzun bir yolculuk onları bekliyordu.
Yolda giderken Marinette ve Emilie Yoğun bir sohbete dalmışlardı. Adrien'ın küçükler anılarından bahsediyordu yine.*
Adrien : Anne! Yine aynı şeyi yapıyorsun.
Emilie : Sus sen! Bunların hepsi bir anı Çocuğunuz olunca onlara da anlatacağım.
Mari : Çocuk mu...
Emilie : Tabi... Sizin çocuklarınız. Kaç tane çocuk istiyorsun kızım? Kız mı, erkek mi olsun istiyorsun?
Mari : Daha önce hiç düşünmemiştim.
*Adrien ona gözleri parıldar bir şekilde bakış attım önüne geri dönmüştü.*
Mari : Galiba 2 oğlum 1 kızım olsun istiyorum.
Adrien : Ben senin gibi bir sürü kız çocuğu istiyorum ama.
*İkisi de birbirine bakmıştı. Bu konudan sonra konu açılmamıştı.
Herkes önüne dönüp yolun bitmesini bekliyordu.
Geçen yoğun bir zaman sonra Eve varılmıştı. Adrien ve Marinette Emilie'nin vericeklerini almak için içeri girmek için adımlamışlardı.
Ama hepsinin gördüğü kişi bir anda onları kaskatı durdurmuştu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
>>Hello ben geldim hehehe <3
>> Bunu atıp kaçıcam uykum geldi çünkü.>>Bu arada Tom ile Adrien'ın arasında konuşulanları söylemeyeceğim çatlayın!!
>>Ha bu arada #LADRİEN 'de 2. Olmuşuz. Bunun için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
>>Ve Diğer hikayeme de bakarsanız sevinirim.. Hem de çok.
<<>>Yorum yapıp
<<>>Oy atıp
<<>>Takip ederseniz.
<<Gerçekten çok sevinirim.>><<>>Yeni Bölüm'de Görüşmek Üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...I'm In Love With My Teacher...
Teen FictionŞans eseri okulda çarpışan öğretmen ile öğrencinin kaderleri o çarpışmayla değişip kaçınılmaz bir aşk haline gelmesi...