Příběh je z pohledu y/n
----
Už to jsou čtyři měsíce co jsem jim to řekla. Reakce všech mě upřímně zaskočili.
Bakugo je s tím v pohodě i když si stěžuje, že ho se mnou nenechám spát. Začíná se dokonce chovat o dost jinak. Poslední dobou na nikoho nekřičí. Dokonce ani na Izuka.
Táta ten měl samozřejmě i s Shinsem plno keců. Ale to jsem čekala. Ne jen, že je mi teprve 17, ale zjistila jsem, že se jim ani nelíbí, že to je zrovna Bakuga.
Co se týče spolužáků tak ti to zjistili hned další den. Denki to totiž řekl Mině a ta se pochlubila dál. Od té doby mě každé ráno otravují jestli něco nepotřebuju, ale já je vždy pošlu pryč. Za chvíli to, ale skončí. Budu se stěhovat... Mám z toho smíšené pocity, ale to je asi normální.
Budu bydlet zase u táty. Se školou prozatím končím a pokusím se vrátit až bude mít alespoň jeden rok. Přece jen nemůžu si hrát se zloduchy, když mám břicho. Měla bych se z kolejí odstěhovat do konce týdne takže už s Bakugem balíme. On sice do školy chodí dál, ale 'vybojoval' si, že bude bydlet se mnou. Prý mě nehodlá nechat samotnou tak uvidíme.
Ráno jsem se probudila s lehkou bolestí břicha. Pomalu jsem se dostala z Bakugova objetí a odešla na záchod. Potřebovala jsem zvracet. A to jsem si myslela, že mě to už přešlo. Chvíli po tom se u mě objevil Bakugo a začal mě hladit po zádech.
Bakugo: Dobrý?
y/n: mm...
Bakugo: Lehni do postele a já zajdu pro snídani. Nějaké speciální přání?
y/n: To jsi se radši neměl ptát. Ale když se ti tak chce můžeš mi donést zmrzlinu.
Bakugo: Ty tvoje chutě by se měli začít měnit už tam jsou jen poslední dvě.
Oba jsme se zasmáli a on odešel. Já si vyčistila zuby a lehla zpátky do postele. Bakugo jak slíbil byl po chvíli zpátky s krabicí zmrzliny.
Bakugo: Ty máš štěstí, že jsem o tvých chutích Aizawu informoval.
y/n: tss. No tak nestůj a podej mi tu zmrzlinu.
Bakugo: Co malej to už nevydrží?
y/n: Co když malá?
Bakugo: Mysli si co chceš, ale já vím, že to bude kluk.
y/n: Tak uvidíme.
Přisedl si ke mě a krabici rozdělal. Do ruky mi dal lžičku a společně se mnou začal jíst.
Bakugo: mm... Mina říkala něco, že chce na dvojitý rande.
y/n: A od kdy ty chodíš na dvojité rande?
Bakugo: Od.... teď
y/n: No dobře. Pak se s ní domluvím.
Bakugo: Ty y/n...
y/n: Ano?
Bakugo: Tak mě zajímalo... Co tvoje matka?
y/n: em.... je mrtvá
Bakugo: Promiň...
y/n: N-ne to je dobrý. A co tvoje rodiče? Ještě jsem je neviděla
Bakugo: Chtěla bys?
y/n: Asi jo. Přece jen budou prarodiče
Bakugo: Tak se můžeme potom domluvit.
y/n: Dobře.
----
Tady máte 'první' díl lidi.
Sayonara
ČTEŠ
𝓘 𝓪𝓶 𝓰𝓸𝓷𝓷𝓪 𝓫𝓮 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓭𝓪𝓭
FanfictionPokračování příběhu bnha x y/n čistě teoreticky to můžete přečíst i bez první knížky, ale asi nebudete všemu rozumět.