Já to napsala!...
----
-Pohled Bakugo-
Když mi oznámili, že umřela na všechno jsem se vykašlal a začal brečet. Katsu jen seděl vedle mě a ani se nepohnul. Zvedl jsem se ze židle a klekl si před něj. Hned mě objal a začal mi vzlykat do ramene. Doktor někdy v mezičase zmizel, tak jsem to tak neřešil.
Vytáhl jsem z kapsy telefon a vytočil první číslo, které jsem viděl. Momentálně mi bylo jedno, že je to ten idiot.
Bakugo: P-Prosím...potřebuju tě...
Deku: Kacchan? Děje se něco?
Nebyl jsem schopný říct víc. Telefon jsem odtáhl od ucha a znovu se rozbrečel.
Katsu: Strýčku jsme v nemocnici. Maminka...
Deku: Hned jsem tam Katsu!
Hovor típnul a já znovu, pořádně, objal Katsua.
Než jsem se nadál už k nám běžel Deku.
Deku: Co se stalo?!
Vzal si Kastua do náruče a objal ho.
Bakugo: O-Ona...Ona umřela, Deku...
-time skip-
Deku: Chceš něco na jídlo?
Bakugo: Nebudu jíst...
Deku: Musíš něco jíst! Kacchan chápu jak ti je, ale y/n by nechtěla abys byl o hladu.
Bakugo: Deku...
Deku: Dobře, tak se najíš za chvíli. Já zatím zavolám Aizawu a Shinsa
Bakugo: hm...
-time skip (again)-
Shinso: Tak co se děje, že jsme měli přijet všichni?
Bakugo: y/n...
Eri: To je pravda, kde je?
Bakugo: Já nemůžu...
Aizawa: Katsu, víš o co jde?
Katsu:...byli jsme v nemocnici a-a pak za námi přišel nějaký pán a řekl...řekl, že maminka umřela...
Eri: C-Cože?
Shinso: řekni, že je to jen nějaký nepovedený vtip...
Deku: není...
Shinso: J-Jak se to stalo? Vždyť byla zdravá a-a
Bakugo: Zastřelili ji. Byli jsme nakupovat...
-time skip (again xd)-
Bakugo: Pět let...Je to pět let co jsi mě tu nechala samotného. Přijde ti to v pořádku? Mě ne...tak moc bych chtěl za tebou...
Stěžoval jsem si nad jejím hrobem, stejně jako pokaždé. Nemůžu uvěřit, že to je pět let a ona na mě stále nevybafla s tím, že to byl vtip...Tak moc bych chtěl aby to bylo celé jen vtip. I když tehdy bych ji na místě asi přizabil.
Lehce jsem se uchechtl a vyměnil kytky ve váze.
Bakugo: Katsu má za týden vysvědčení. Stavíme se...
S těmi slovy jsem se zvedl a odešel k autu. Ještě pro Katsua a pak domů...
Konec
hah. Já to fakt dokončila...
A ne třetí díl nebude. Smiřte se s tím, že jste umřeli 😂
No nic.
Začala jsem vydávat novou ff na Bakugo x reader tak se když tak můžete podívat. Najdete ji pod názvem You're not just a toy
Tak se s vámi loučím a 'uvidíme' se u nějakého mého jiného příběhu.
ČTEŠ
𝓘 𝓪𝓶 𝓰𝓸𝓷𝓷𝓪 𝓫𝓮 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓭𝓪𝓭
FanfictionPokračování příběhu bnha x y/n čistě teoreticky to můžete přečíst i bez první knížky, ale asi nebudete všemu rozumět.