Ležela jsem v posteli vedle Bakuga a pomalu začínala usínat. Z mého polospánku mě, ale probudil jeho hlas.
Bakugo: y/n....nikdy jsme o tom nemluvili tak mě napadlo...nechceš si promluvit o tvé matce?
y/n: Já nevím... bojím se, že by si mě pak viděl jinak.
Bakugo: Toho se bát nemusíš
y/n:...No když jsem byla malá ještě jsem úplně neovládala svou schopnost a-a omylem ji použila na ni. U-Už se neprobrala....
Bakugo mě hned objal a políbil.
Bakugo: y/n miluju tě a nic to nezmění. Jsi úžasná a já tě M-I-L-U-J-U, jasný?
y/n: To bych měla říkat já. Miluju tě.
Políbila jsem ho a on si mě namáčkl víc k sobě. Zavrtala jsem mu hlavu do hrudi a ruce obmotala kolem jeho pasu.
Bakugo: Já taky v životě udělal plno věcí, kterých lituju...
Tahle věta byla poslední, kterou jsem slyšela než jsem usnula.
Ráno jsem se probudila ještě v přetrvávajícím objetí. Namáčkla jsem se víc k němu a zpevnila stisk rukou.
Bakugo: Někdo se chce mazlit.
y/n: Možná trochu.
Zaklonila jsem hlavu dozadu a usmála se. Podívala jsem se na hodiny co visí na stěně.
y/n: Katsuki! Ty jsi zaspal. Proč si neodešel do školy?!
Bakugo: Nerozčiluj se. Nechtěl jsem tě probudit a taky se mi nechtělo od tak krásného stvoření.
y/n: Lichotkami nezamluvíš to, že si nešel do školy.
Bakugo: Ale... To ti tak vadí, že jsem s tebou zůstal?
y/n: No ne, ale....
Bakugo: žádný ale. Jdu udělat snídani a ty ještě odpočívej.
y/n: Nepotřebuju odpočívat. Jdu ti alespoň pomoct.
Zvedla jsem se společně s ním z postele a zamířila do kuchyně. Začali jsme připravovat snídani a málem se navzájem probodali nožem. No spíš já ho málem probodala. Asi bych se měla naučit krájet....
Bakugo: Fajn už tě nikdy do kuchyně nepustím
y/n: Upřímně? Nedivím se ti.
Oba jsme se začali smát a odešli s jídlem ke stolu. Když jsme začali jíst já debil jsme se málem zadusila. Ale je pravda, že ten pohled na Bakuga jak panikaří byl k nezaplacení. Dojedli jsme a odešli zpátky do pokoje. Lehla jsem si do postele a Bakugo ke mě. On vybral nějaký film a pustil ho na televizi. Pár minut po začátku jsme zjistila, že vybral horror. Ne, už zase ne...
y/n: Proč si vybral tohle?
Bakugo: Ale no tak. Vždyť je den nemáš se čeho bát. A navíc já jsem tady kdyby něco.
y/n: To je sice skvělí, ale-
Můj odpor přerušil zvonek u dveří. Oba jsme se na sebe podívali a pak šli společně otevřít.
Bakugo: Tak kdo zase otravuje?
Denki: Já
Bakugo: Co ty tady chceš idiote?
Denki: No za tebou nejdu buď v klidu. Jdu za Shinsem.
y/n: Za Shinsem? Vždyť ten je ve škole.
Denki: Jo to asi těžko. Vždyť ho před dvěma týdny vyhodili.
y/n: Cože?! Shinso!!!
Zakřičela jsem přes celý dům. Najednou se dveře Shinsova pokoje otevřeli a z nich vyšel Shinso.
y/n: Tebe vyhodili ze školy?!
Bakugo: Nerozčiluj se...
y/n: Bakugo teď mě nech. Co si zase dělal?!
Shinso:...no tak y/n uklidni se. Vyřešíme to potom, dobře? Teď pusť Denkiho dál ať tam jen tak nestojí.
y/n: grrr fajn. Denki pojď dál. Katsuki jdeme zpátky do pokoje? Prosím...
Bakugo: Jo jasně.
y/n: Dobře
ČTEŠ
𝓘 𝓪𝓶 𝓰𝓸𝓷𝓷𝓪 𝓫𝓮 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓭𝓪𝓭
FanfictionPokračování příběhu bnha x y/n čistě teoreticky to můžete přečíst i bez první knížky, ale asi nebudete všemu rozumět.