13.

403 25 13
                                    


Odpoledne jsme šli k bazénu kam hned Rin s Katsuim (jak to mám sakra skloňovat??) skočili. Já a Bakugo jsme si lehli na lehátka a odpočívali. Bakugo začal usínat a já taky. V tu chvíli ho, ale Katsu pocákal studenou vodou.

Bakugo: haa?! Kdo to sakra byl?!

y/n: Katsuki uklidni se. Jsou to jen děti.

Bakugo: A? Ještě jednou na mě cáknete a letíte.

Rin: Kam poletíme?

Katsu: Nikam. To táta říká, když se zlobí.

Oběma klukům zmizel úsměv z tváře. tak jsem využila toho, že Bakugo stojí a žďuchla ho do bazénu. 

Bakugo: Hej! 

Rin, Katsu: pf...pf....hahhaha

Bakugo: Vy....pojďte sem! haha

Kluci se začali nahánět v bazénu a já je pozorovala z lehátka. Když Katsu skočil Bakugovi na záda a snažil se ho dostat pod vodu vypukla jsem v záchvat smíchu. 

Bakugo: Co ty se tam jen tak směješ princezničko? 

Doplaval ke kraji bazénu a začal mě hladit po noze. 

Bakugo: Pojď do vody. 

y/n: Nemůžu...

Bakugo: To je teď? hm...

y/n: Bohužel 

Bakugo: No dobře. 

Rin: Co je teď? 

Bakugo: Kdo je zvědavej...

Katsu: Bude brzo starej! 

Jen jsem zakroutila hlavou a poslala Bakuga zpátky k nim. Ještě čtvrt hodiny se tam naháněli a plavali dokud jsem je nezavolala ven. Všem třem jsem podala ručník a čekala než se utřou. 

Bakugo: Nechceš mi pomoc?

y/n: Ty jsi nějak naladěnej

Bakugo: Možná...prosím?

y/n: Dobře

Přešla jsem k němu a vzala si do ruky ručník. Začala jsem mu utírat ruce a když jsem se dostala na hruď musela jsem se držet abych před dětmi neudělala něco 'nevhodného' Začala jsem mu utírat nohy a trochu ho přitom provokovala. Vždy jsem mu totiž 'nenápadně' zavadila rukou o chloubu. 

Bakugo: S-Stačí. 

Katsu: Mamíí. Já chci taky utřít! 

y/n: Ty to copak nezvládneš?

Katsu: Ale táta by to taky zvládl sám! 

y/n: To je pravda. On má jen takový druh lenosti

Katsu: hm...

Bakugo: tss. Osušit vy dva a jdeme dovnitř. 

Rin a Katsu: fajn.

Bakugo: Za to co jsi dělala si večer užijeme

Pošeptal mi do ucha, když jsme šli dovnitř. Jen jsem ho praštila do ramene a odstrčila od sebe. 

Katsu: Tati o co se tam zase snažíš?

y/n: Má tě přečtenýho. 

Rin: Co budeme dělat teď? 

Katsu: Dám ti dárek! 

Rin: Ty pro mě máš dárek?

Katsu: Jasně že jo!

Katsu rychle odběhl k sobě do pokoje a po chvíli se vrátil s dárkovou taškou. S úsměvem ji předal Rinovi a ten se na něj taky usmál. 

-Pohled ???-

???: Co do teď dělala?

??: Byla s manželem a dětmi u bazénu. Celou dobu de opalovala. Pak před asi čtvrt hodinou odešli do domu.

???: Máš fotku? 

??: Jistě pane

Podal mi několik fotek a j si je hned začal prohlížet. 

???: Tak jo. Ona je náš další cíl

?: Viliame jsi si jistý, že je to dobrý nápad? Jestli se baví s Dabim mohla by znát i Shigarakiho a to by nám udělalo docela problémy.

Viliam: Notak Nyo. Moc dobře víš, že Shigaraki už není náš problém a já se rozhodl, že ji chci zabít. 

Nyo: Dělej jak myslíš

---

Mám další kapitolu. Jej! 

(Viliam i Nyo jsou oba vymyšlení) - Viliam jsou tři otazníky a Nyo jeden

𝓘 𝓪𝓶 𝓰𝓸𝓷𝓷𝓪 𝓫𝓮 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓭𝓪𝓭Kde žijí příběhy. Začni objevovat