-Pohled y/n-
y/n: Večeře a pak?
Katsu: hm....
Bakugo: Film?
Rin: Klidně
Katsu: A nechceš dělat něco jiného? Můžeme si zahrát monopoly
Rin: Jo!!
y/n: Tak jo jdu zatím nachystat večeři.
Bakugo: Pomůžu ti zlato
y/n: dobře.
S Bakugem jsme odešli připravit večeři a kluci zatím chystali monopoly.
Bakugo: Co chceš uvařit?
y/n: Zatím nevím...hm...
Bakugo: A co palačinky? Dlouho jsme je neměli
y/n: Dobře.
Když jsme měli hotovo vzala jsem do obýváku všechny potřebné věci. Talíře, šlehačku, marmeládu, nutelu. A Bakugo vzal palačinky. Hned jak je Katsu spatřil rozzářili se mu oči a mě se vykouzlil úsměv na tváři.
Katsu: Palačinky!!
Rin: Palačinky?
Díval se na to jak na zjevení a mě to došlo.
y/n: Rine? Ty nevíš co jsou palačinky?
Jen zavrtěl hlavou a v tu chvíli mu už Katsu dával několik palačinek. Asi by ho i udusil kdyby ho Bakugo nezastavil.
Bakugo: Zpomal. Katsu nech Rina ať se nají sám, dobře?
Katsu: ...dobře
Rin: Je to vážně výborné
Katsu: Je to nejlepší jídlo co máma umí udělat!
y/n: Hej! A co moje ostatní jídla?!
Katsu: Ty stojí za nic...
Katsu: Přiznej si to. Táta vaří líp.
y/n: ts. Rosteš moc rychle.
Bakugo: Přesně tak...přiznej si to. Lepší mléko jsi od nikoho jiného nedostala.
y/n: Katsuki!!
Začala se mi na obličeji objevovat červená barva, tak jsem ho praštila a sedla si k jídlu. On se mé reakci jen zasmál a přisedl si.
-time skip-
Bakugo: Zaseee? Ty se mě vážně snažíš zruinovat!
Katsu: Si piš, že jo!
Rin: Co mám teprve říkat já?! Kvůli Katsuovi už mám jen dvě nemovitosti!
y/n: Teď jsem ráda, že se z toho vězení nemůžu dostat. Jen mi pořád chodí vaše peníze
Zasmála jsem se a hned schytala tři vražedné pohledy.
Hráli jsme ještě asi dvě hodiny než jsem zavelela, že je čas spát. Kluci všechno uklidili a po hygieně se vydali do postele.
Bakugo: A co mi zlato?
y/n: My si pustíme film a jdeme taky spát
Bakugo: no ták....
y/n: Moc dobře víš, že mám-
Bakugo: Ale mě to nevadí a to víš zase ty. Prosím
y/n: Katsuki....dnes ne. Prosím.
Bakugo:...Dobře
y/n: Děkuju
Dala jsem mu rychlou pusu na tvář a lehla si na sedačku. Bakugo ještě na chvíli odběhl a vrátil se s dekou v ruce. Lehl si ke mě a oba nás přikryl. Pustili jsme na televizi film a já si nakonec lehla polovinou těla na něj (chápeme se, že ano?). Tyhle naše večery miluju ze všeho nejvíc.
----
Otázka- Prosba? Co já vím.
Mohli by jste prosím hlasovat v mám posledním upozornění? Potřebuju tu postavu vybrat dřív než zapomenu na to co mám vymyšlené. Takže kdyby jste se na to podívali byla bych vám strašně vděčná.
Předem všem Děkuji <3
ČTEŠ
𝓘 𝓪𝓶 𝓰𝓸𝓷𝓷𝓪 𝓫𝓮 𝓪 𝓰𝓸𝓸𝓭 𝓭𝓪𝓭
FanfictionPokračování příběhu bnha x y/n čistě teoreticky to můžete přečíst i bez první knížky, ale asi nebudete všemu rozumět.