Neler Oluyor¿

14 5 12
                                    

Uzun zaman önce, bu yüzyılın başında Burger King daha fazla tavuklu sandviç satmak için bir kampanya başlattı. Reklamları, Subservient Chicken dedikleri bir erkek büyüklüğündeki tavuğa odaklandı. Reklamlar komikti ve King maskesindeki ürkütücü King'de olduğu gibi, Burger King kendisini başka bir popüler karakterle buldu. Evinde Subservient Chicken'ı izleyebileceğiniz bir web sitesi bile kurdular. Tavuğun belirli şeyler yapmasını talep edebilirsiniz ve buna boyun eğen Tavuk bunları yapardı. Site büyük bir hit oldu. Subservient Chicken'ın yapmayacağı her şeyi bulmaya çalışmak için çok fazla zaman harcadığımı biliyorum.

Sonsuza kadar evlerinde mahsur kalan ve yabancılar tarafından izlenecek bir erkek veya kadın fikri, açıkça bir pazarlama planı olmadıklarında, garip bir fikirdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonsuza kadar evlerinde mahsur kalan ve yabancılar tarafından izlenecek bir erkek veya kadın fikri, açıkça bir pazarlama planı olmadıklarında, garip bir fikirdir. JenniCam gibi bunu gönüllü olarak yapan insanlar oldu - Jennifer Ringley sekiz yıl boyunca herkesin izlemesi için hayatını yaşadı. İnsanlar ona takıntılıydı. İnsanlar onu yargıladı. İnsanlar onu sevdi. Yine de hayatının her anını çevrimiçi olarak yayınlamak onun seçimiydi ve artık yapmak istemediğinde kameraları kapattı.

Youtube, Facebook, Twitter, Snapchat ve Instagram ile çoğumuz artık hayatımızı her zaman çevrimiçi yaşamanın sınırındayız. Yine de Tweetlememe seçeneğimiz var. Bir şeyi kendimize saklamayı seçebilir veya dilersek onu yakın arkadaşlarımız ve ailemizle paylaşabiliriz.

Chip-Chan bu seçeneğe sahip olmayabilir.

Chip-Chan'ı "keşfeden" ilk kişi onun öldüğünden oldukça emindi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chip-Chan'ı "keşfeden" ilk kişi onun öldüğünden oldukça emindi. Bu çevrimiçi Columbus kişi, dağınık bir odanın köşesinde yatan bir kadınla karşılaştığında açık kaynaklı web kameralarını arıyordu. Bir süre izledi - kadın çok rahatsız görünen bir konumdaydı, ama hareket etmedi. Saatlerce orada öylece uzandı. Keşifimiz mesaj panosu 4chan'ı aldı ve keşfini açıkladı. Daha fazla insan, ölü bir kadın olduğuna inandıkları şeyi izlemeye başladı.

Tam izleyicilerin odanın etrafındaki çöplükten ipuçlarını bir araya getirmeye başlamasıyla - üzerlerinde Korece yazılar olan büyük kağıt parçaları - kadın canlandı. Sanki izlendiğini biliyormuş gibi, ev yapımı işaretlerinden bazılarının arkasına saklanmak için hızla hareket etti.

Kadın bir süre sonra saklandığı yerden çıktı ve on yıl boyunca bazı bilgileri doldurdu. Çok değil, hala adını bilmiyoruz, ama bir hikaye anlatılabilecek kadar.

Chip-Chan Güney Kore'de yaşıyor. Evden nadiren ayrılır ve çıktığı zaman kılık değiştirir. Genellikle bir dosya dolabında olmak üzere günde 12 saatin üzerinde uyur. Uyanık saatlerini internette geçiriyor ve çok üzgün görünüyor. Kendi kendine yaptığı işaretlere göre, Chip-Chan sadece 'P' olarak bilinen bir kişi tarafından on altı yıl boyunca iradesine karşı tutulmaktadır.

Görünüşe göre 'P', Chip-Chan'ın ayak bileği kemiğinin hemen üzerine bir VeriChip yerleştiren yozlaşmış bir polis memuru. Oldukça etkileyici bazı internet dedektifleri, Chip-Chan'ın başına gelen bazı şeyleri “açıkladığı” kendi blogu gibi görünen şeyleri bulabildiler . Kore blogu burada bulunabilir .

Arada sırada, üç kamerası bazen sadece birkaç dakikalığına, bazen saatlerce kapanacak. Kameralar kapandığında, o zaman 'P' ziyarete gelir. Kameralar kapalıyken 'P'nin ne yaptığını bilmiyoruz.

Chip-Chan, P'nin gerçek adını ve subay sıralamasını bildiğini iddia ediyor, ancak bunu başkalarıyla paylaşmadığı için kimsenin adam hakkında daha fazla bilgi bulmasını imkansız hale getiriyor.

İnsanlar zamanla Chip-Chan'ın poster mesajlarını ellerinden geldiğince tercüme ettiler. Mesajlar kafa karıştırıcı ...

"Kandırılmayın, kanmayın. Her sabah erkenden. Biri gelirse, o kişiyi felç eder. Durdurulamıyorum. "

Düpedüz ürkütücü ...

“Takipçi 2006'dan beri bu beceriyi kullanıyor, o zamandan beri her gün 20 saat uyudum. Uyurken ne olduğunu bilmiyorum, her zaman uyumaktan korktum. "

"Stalker P, kamerayı devre dışı bıraktıktan sonra araya girdi."

Koreli polis P her an bilincimi kaybetmeme neden oluyor, bu yüzden yıllarca hep sandalyede uyuyorum. Bilincini kaybetmezsen her gün sandalyede oturarak nasıl uyuyabilirsin? Yıllardır rüya görmedim çünkü bilincimi kaybettim "

Chip-Chan'ın kendi YouTube kanalı var, ancak 6 yıldır güncellemiyor. Bu videoda, "P" nin onu neden hedeflediğini açıklıyor:

Kişisel olarak Korece konuşmuyorum ama diğerleri Chip-Chan'ın söylediklerini tercüme etti. Çevirilere göre, Chip-Chan'ın ailesi öldü ve onu 'P'nin kontrolünü istediği büyük bir mirasla bıraktılar. Diğer videolarını burada görebilirsiniz

Diğerleri Chip-Chan'ın canlı akışını kaydetti, böylece hayatının yönleri daha iyi incelenebilir. İşte Chip-Chan'ın evden çıktığı bir video.

Başka bir video , Chip-Chan'ın evindeki ışıkların o uyurken kendiliğinden açılıp kapandığını gösteriyor.

~~~
Evet.

Yıldız istiyorum tşklr.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Chip Chan olayı | Neler oluyor¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin