3.fejezet

54 3 0
                                    

Nem is várt sokat terve megkezdésével Fantom. Már a következő nap reggelén elég levertnek tűnt és nem evett vagy ivott semmit sem még a helyét sem hagyta el egésznap akár mit is tettek a szolgák vagy akármit is ígértek neki. Az összes szolga kétségbe volt esve, hogy vajon mi baja van a farkasnak hisz még soha nem látták betegnek és attól is féltek mit kapnak majd az uruktól amiatt, hogy a farkas ilyen állapotban van.

-De mégis, hogy történhetett az egyik napról a másikra ilyen?-kérdezte Beliath magától fel s alá járkálva.

Nem sokkal később egy fiatal szobalány lépett, be a szobába ahol Fantom és Beliath tartózkodott új lehetett a Palotában hiszen Fantom még soha nem látta már pedig, ő már az összes szolgával össze ismerkedett az évek folyamán a Palotában. Azonban a lány ahogy megérkezett mindenről elfeledkezve futott aggódva Beliathoz.

-Uram most mégis mit tegyünk?-kérdezte már-már sírva az aggódástól nem is biztos, hogy Fantom miatt az is lehet, hogy saját magát féltetett Lucifer haragjától ,de ez most mellékes.

-Mégis mi mást megvárjuk még ki ér az orvos,-mondta magára higgadtságot erőltetve a Fő inas.

-De Uram ,nem kellene szólnunk Őfelségének?-egyenlőre eszedbe ne jusson.

(°°-Úgy néz ki eddig működik a tervem,-gondolta magában a farkas miközben a két szolga beszélgetését figyelte félfüllel.°°)

-De Uram..,-kezdte volna újra a lány mikor egyszer csak telefon csörgés hallatszott.

-Menj és vedd fel!- utasította Beliath a szinte remegő lányt.

-Azonnal,-mondta a lány majd a telefonhoz lépett és felemelte a kagylót.

-Igen Tessék Itt Őfelsége Lucifer Rezidenciája mit szeretne?-kérdezte a lány.

-Itt Lucifer szeretnék beszélni Fantommal,-jelentkezett a vonal túlsó végéről Őfelsége a király aminek tudatában a lány majdnem a telefon mellett esett menten össze. Beliath meglátta a lányon a rémületet majd megszólalt.

-Ki hívott?-kérdezte az inas.

-Őfelsége az,-mondta a lány mire Beliath is hirtelen elvesztette szokásos színét.

-Ki van ott nem hallotta mit mondtam?!-szinte kiabálta a vonal másik végéről a király.

-U-uram most jelen pillanatban nem tud vele beszélni,-mondta a lány alig hallhatóan.

-Mégis miért ne beszélhetnék vele?!-kérdezte már-már dühösen Lucifer.

FantomМесто, где живут истории. Откройте их для себя