5.fejezet

54 3 0
                                    

-Megkérhetem, hogy amíg megvizsgálom a beteget addig távozzon a szobából,-szólalt meg az orvos miközben eléggé megfigyelte az inas minden egyes kisebb rezdülését. 

(-Lehetséges lenne ,hogy miatta beteg a király háziállata?-kérdezte magában az orvos.)

Mikor Beliath elhagyta a szobát közelebb lépett Fantomhoz aki engedelmesen elfeküdt lábaival az ég felé a fekhelyén.

-Nagyon okos vagy,-dicsérte meg a farkast az orvos.

-Hogy-hogy Ön vizsgál meg engem ?-kérdezte hallkan a farkas.

-Őfelsége aggódott miattad,-mondta az orvos mosolyogva.

-Értem,-mondta a farkas majd szomorúan vissza hajtotta fejét, hogy Lucifer nem tér haza ebben biztos volt ha már a királyi orvost küldi hozzá akkor ő maga nem jön.

Viszont az orvos észrevette az farkas szomorúságát és így szólt.

-Őfelsége abban a pillanatban mikor megtudta, hogy beteg vagy mindent lemondott és intézte a hazautat nekem és magán annyi igaz, hogy ő maga csak este érkezik ,mert engem előre küldött annyira aggódott érted,-mondta az orvos majd megsimogatta Fantom fejét.

-Képzeld el, hogy mindenki mennyire meglepődött Őfelsége cselekedetén,-mondta az orvos miközben tovább vizsgálta a farkast.

-Tényleg?-kérdezte a farkas.

-Igen képzeld az egyik Kancellár meg is kérdezte tőle, hogy miért nem elég ha orvost küldőt miért mond hirtelen le mindent? Mire őfelsége azzal válaszolt, hogy nincs Fantomnál fontosabb főleg most, hogy beteg hiszen azelőtt soha nem volt beteg,-idézte vissza a történteket az orvos amiknek hallatán Fantom megkönnyebbült.

Ahogy telt az idő és a vizsgálat is a végéhez közeledett megérkezett maga a király is aki mindenek előtt a Farkas szobájához sietett és szinte törte fel az egyik ajtót a másik után míg nem érkezett meg a farkashoz aki viszont éppen aludt.

Lucifer közelebb ment míg Louis meghajolt előtte.

-Louis még is mi baja van?-kérdezte Lucifer Fantomra nézve.

-Felség egy kisebb alultápláltsága egy vírusos emésztési gondja és egy kis depressziója van ami miatt most kapott egy kis nyugatot,-mondta Louis.

-Alultáplált, depressziós?-kérdezett vissza Lucifer.

-Igen Őfelsége,-válaszolt Louis.

-Hogy történhetett hiszen soha semmi baja nem volt,-szólalt meg Lucifer.

-Felség ezt nagyon sok minden kiválthatta így nem tudok Önnek biztos eredményt mondani kérem bocsátsa meg,-mondta az orvos.

FantomOù les histoires vivent. Découvrez maintenant