16.fejezet

39 1 0
                                    

-Kit és mielőtt kell megtalálni?-kérdezte Lucifer Louis felé fordulva.

-Felség, Ön visszatért,-szólt meglepetten Louis miközben azon gondolkodott, hogy most vajon mit fog tenni.

Eközben Fantom elindult az erdő közepe felé a hatalmas éjfekete fák lobjai egymásra hajlottak így egy kis fény sem szűrődött be sehol. Egy kis idő múlva a korom sötétben lila vörös és kéken izzó szemek jelentek meg nem sokkal Fantom mögött meg morgás hallatszott. Majd egyszer csak egy vonyítás és nyöszörgés és ez egyik szempár tulaja eltűnt. Vajon elmenekült vagy valami megette nem tudni, de Fantom a félelme ellenére beljebb haladt a hátborzongató erdőben mikor egyszer csak egy vékonyka hangot hallott, viszont a sötétben nem látta hang  birtokosát.

-Nézd apa az ott nem Lucifer?-kérdezte a vékonyka hang kíváncsian.

Sokszor mondták már ,hogy Fantom szeme nagyon hasónlatos a gazdájáéval, de eddig még soha nem hitték rá, hogy ő lenne Lucifer az Alvilág ura. 

-Nem kicsim ,nem a király jár erre Őfelségének más az aurája és ennek a szerzeménynek más a szaga is mintha nem ide való lenne,-mondta egy mélyebb mogorvább hang.

-Biztos ez apa?-kérdezte újra a kis vékony hang valószínűleg egy lány hangja lehetett.

-Biztos vagyok benne ,de most kicsim menjünk innen, mert mindjárt ideér az erdő királya és nem szeretném ha bajod esne,-mondta az idősebb feltételezhetően az apa majd minden elcsendesült. Fantom egyedül maradt a korom sötét éjszakai erdőben.

-Az erdő királya? az vajon mi?-kérdezte magától a farkas majd gallyak recsegésére lett figyelmes és nem sokkal később egy méregzöld szempár jelent meg előtte .A tulajdonosát nem látta, de a szemek magaságából  kivehető volt, hogy az előtte álló bestia hatalmas.

FantomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora