23.fejezet

24 1 0
                                    

Miközben Fantom a Földön az utcákat járta Lucifer a Palotában az alattvalók idegességét fokozta. Mindennapja egyformán indult. Miután szemét kinyitotta reggel mint valami szellem végig járta a folyosókat s ha kedve úgy hozta meg sem nézte kivel találkozik útközben. Mindenkihez volt egy keresetlen szava ha megérdemelte az illető ha nem. 

Az alattvalók csak tűrtek s várták az uralkodó kedvének javulását. 

Louis azonban aggódott ahogy a napok teltek s változás nem lépett fel Őfelsége állapotában. 

Egy reggel a szobalány helyett Louis vitte be a reggelit a királynak aki már a teljesen megunt arcával a padlót bámulta. A szoba is vissza adta jelenlegi lelki állapotát minden össze vissza hevert törötten szakadtan.

Louis egy nagyobb levegővétel után a királyhoz szólt.

-Felség meghoztam a reggelijét,-mondta mikor Lucifer már nyúlt is volna érte elérte az orvos hangja és meglepettségében felnézett hiszen az orvos feladata nem az ő étkének szállítása. Vagy már evvel sincs teljesen képbe kérdezte magától mikor végre elérte a le harcoltságának felismerése.

-Louis mi történt?-kérdezte egy pillanatra a kezét a homlokához emelve.

-Felség itt van a reggelije,-mondta az orvos majd a király elé tette az említett étket. 

-Áh, igen látom ,de mond mi történt?-nézett körbe a szobában értetlenül. 

-Felség nem emlékszik az elmúlt napokra?-kérdezte az orvos miközben a királyhoz lépett s a tenyerét a király homlokára helyezte. 

-Nem igazán, egy kicsit homályosak a napok már mióta Fantom elment,-mondta majd felemelte tekintetét a falon logó farkast ábrázoló képre. 

Louis egy kicsit értetlenül nézett a királyra majd megvizsgálta, de semmi furcsát nem talált a király állapotában.

-Uram nem értem mi történhetett hiszen Önnek fizikailag és mentálisan semmi baja,-mondta az orvos miközben a fejét törte. 

-Valami ujjat evett netán vagy mondtak Önnek valami furcsaságot?-kérdezte az orvos majd letérdelt a király elé.

Lucifer egy percig csendben nézte a vele szemben elhelyezkedő falat majd megszólalt. 

-Nem tudom nem emlékszem ilyenre,-mondta a király. Louis viszont egy hirtelen ötlettől vezérelve megszólalt. 

-Valami köze kell legyen Fantomhoz,-mondta késztényként.


FantomOnde histórias criam vida. Descubra agora