Witam na Wstępie

3.1K 78 17
                                    

Kim stara się żyć normalnie, kiedy Timos zostawia ją dla ich dobra. Bohaterka staje się niezależna, pracuje, wychowuje dziecko i pomaga jej w tym ich przyjaciel Mike, który obiecał się nimi opiekować i nie odstąpił na krok.

Ale życie płata figle czyż nie?

Ich drogi znowu się spotkają ale czy tym razem będę mieli szanse żyć wspólnie jak szczęśliwa rodzina? Czy mimo przeszłości i wyboru, który dokonał chłopak, bohaterka mu wybaczy? Myślisz, że zdoła żyć teraźniejszością i zaufać ponownie Bandycie, który skradł jej serce? Czy może postawiła jedną,wielką,czarną kropkę i wyruszy przez życie sama?

Miłość nigdy nie jest prosta. Stara miłość nie rdzewieje, ale czy uczucie wystarczy ? Czy bohaterowie będą chcieli naprawić swoje błędy w przeszłości czy może zdecydują odłożyć ich książkę na półkę i pozwolić jej się kurzyć dalej?





Zapraszam !

Tak, jest to kontynuacja książki „ Zakochanej w Bandycie"

Rozdziały postaram się dodawać systematycznie. Myśle, że będzie to dwa razy w tygodniu ale jeszcze nie podjęłam decyzji do końca. Proszę o wyrozumiałość z rozdziałami. Jeżeli chodzi o " Zakochana w Bandycie" jestem w trakcie korekty więc proszę o cierpliwość:)

Co sądzicie o takim wstępie ? Jak wam się podoba? Koniecznie dajcie znać

Całuje wasza
Juno

" Ulecz Mnie " ( Póki co Zawieszone )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz