Part 22

1.3K 86 7
                                    

....

Το πρωι ξυπνησα και ο Άκης κοιμόταν ακόμα. Κατεβηκα σιγά σιγά απο το κρεβάτι του νοσοκομείου και πήρα το τηλέφωνο μου στα χέρια μου. Βγηκα εξω απο το δωμάτιο και είδα οτι η ωρα ηταν 10. Πληκτρολογησα τον αριθμό του Νίκου και μετα απο 3 'τουτ' το σήκωσε είπα:

-καλημέρα! Ελπίζω να μην σε ξυπνησα!

-καλημέρα.. Εε όχι! Πως είσαι ? Ο Άκης?

-καλά ο Άκης δεν ξέρω δεν έχει ξυπνήσει ακόμη! Θέλω μια χάρη!

-μάλιστα! Πες μου τι θες?

-θέλω να έρθεις απο εδώ να κατσεις για λίγο να πάω σπίτι να αλλάξω και να φέρω κάποια πραγματα εδώ μαζί με ρούχα για τον Άκη!

-ναι οκ! Θα είμαι εκεί σε 15 λεπτά!

-σε ευχαριστώ πολύ!

-τίποτα! Τα λέμε!

Κλείνω το τηλέφωνο και μπαίνω μέσα στο δωμάτιο. Βλέπω τον Άκη να είναι ξυπνητος. Πλησιαζω,του δίνω ενα φιλί και λέω:

-καλημέρα μωρακι μου

-καλημέρα ζωή μου

- πως κοιμηθηκες? Πονάς πουθενά?

-αφού σε είχα αγκαλιά ..κοιμηθηκα τέλεια! Εε ποναω λίγο στην πληγή αλλά θα μου περάσει!

-μάλιστα! Εμ χθες που ήσουν στο χειρουργείο πήρα τον Νίκο τηλέφωνο γιατί δεν είχα να πάρω κάποιον άλλο και ήρθε και μου συμπαραστάθηκε και μετα έφυγε όταν μαθαμε πως είσαι καλά! Εμμ και μου είπε οτι θέλω να τον πάρω τηλέφωνο να του πω! Τέλος πάντων.. Θέλω να καταληξω στο οτι θα ερθει να σου κανει παρέα μέχρι να πάω εγώ σπίτι να κάνω ενα μπάνιο να αλλάξω και να σου φέρω τα πραγματα σου! Σε πειράζει?

-όχι μωρακι μου! Να πας και αν θες ξεκουρασου κιόλας!

-θα δω!

Τον πήρα μια αγκαλιά και εκείνη την ωρα χτύπησε η πόρτα!

-ναι!

Μπήκε μέσα ο Νίκος και κρατούσε και καποιες σακούλες με μπισκότα και χυμούς!

Ειπα:

-δεν χρειαζόταν ..θα έπαιρνα εγώ!

-δε πειράζει! Περαστικά Άκη!

-ευχαριστώ Νίκο!

-λοιπον εγώ φεύγω δεν θα αργησω!

-οκ(ειπαν μαζί)

Έδωσα ενα πεταχτο φιλί στον Άκη και ενα φιλί στο μάγουλο του Νίκου! Έφυγα και μπήκα στο αμάξι μετα απο λίγο ήμουν σπίτι! Εκλεισα την πόρτα μπήκα μέσα και άφησα την τσάντα μου σε μια καρέκλα.πήγα στο μπάνιο και πεταξα τα ρούχα και τα εσώρουχα μου στα άπλυτα! Μπήκα στην μπανιέρα κι άφησα το ζεστό νερό να πέφτει με φορά πανω μου! Με χαλαρωνε τόσο πολύ! Αφού πλυθηκα βγηκα απο το μπάνιο και τυλιξα μια πετσέτα γύρω μου. Πήγα στο δωμάτιο και φορεσα μαύρα εσώρουχα. Έβαλα ενα μαυρο κολαν μαζί με μια άσπρη ριχτη μπλούζα και τις άσπρες Ugg μου.! Στεγνωσα τα μαλλια μου και τα άφησα κάτω ανεμελα! Πηρα απο την ντουλάπα τις μπλε με άσπρο πιτζάμες του Άκη και μια αλλαξα για όταν βγει (ενα τζιν,μια μπλούζα μαύρη, μαύρα σταρακια και μπουφάν)

Kiss Me SlowlyWhere stories live. Discover now