Part 29

1.4K 87 17
                                    

......

Μπήκαμε στο κλαμπ και τοτε είδα κάτι που με έκανε να ξινισω! Ηταν..

Ηταν ο Άκης μαζί με την Σύλβια και φιλιοντουσαν! .....
Ιουυ! Εκανα πως δεν τους είδα και προχώρησα μαζί με τον Νίκο ο οποίος μου κρατούσε το χερι..!
Κατσαμε σε ενα τραπέζι στο κέντρο του μαγαζιού! Παραγγειλαμε και μετα απο λίγο μιλούσαμε,φιλιομασταν και απολαμβαναμε την μουσικη και τα ποτά μας! Ο Νίκος είπε:

-μωρακι μου ΣΑΓΑΠΩ! Είναι τέλειο που παντρευομαστε σε 2 εβδομάδες! Όλα ειναι έτοιμα και νιώθω τόσο ωραία που θα σε έχω δίπλα μου για παντα! Που θα είσαι μονο και μονο ΔΙΚΗ ΜΟΥ!
- ωω μωρέ σε λατρεύω ζωή μου! Και εγώ είμαι πολύ ευτυχισμένη!

Του είπα και με φίλησε! Σηκωθηκαμε και αρχίσαμε να χορευουμε!

......
Μετα απο αρκετή ωρα χορού η ωρα ηταν 03:00 ! Ο Νίκος πλήρωσε και πήγαμε σπίτι. Ευτυχώς δεν συναντησαμε τους αλλους ! Ξαπλωσα αμέσως είχα και μια ζαλαδα !
....
Το πρωι ξυπνησα και έβαλα  ενα κολαν δερμάτινο μαυρο μαζί με μια πλέκτη μπλούζα με φατσούλες και τα μαύρα μποτάκια μου! Πήγα κάτω έφτιαξα πρωινό και έφαγα. Ο Νίκος είχε φύγει αφού εξάλλου είχε παει στην εταιρεία . Οι γονεις μου θα έρθουν στο γαμο μονο και μετα θα φυγουν! Πήγα τουαλέτα και εκανα εμετό.. (Λλιαχ) είχα ζαλάδα και δεν ήμουν και πολύ καλά! Δεν ξέρω γιατί όμως..μάλλον θα κρυωσα !

....
Μετα απο τρεις ώρες...

Εκανα μπάνιο και τώρα ήμουν καλά! Είχα κοιμηθεί πριν και ήμουν ήρεμη!
Μαγειρεψα μουσακά και έφτιαξα και σαλάτα! Εστρωσα το τραπέζι και σερβιρα το φαγητο! Η ωρα ηταν 14:20 και τώρα θα ερχόταν ο Νίκος οποτε τον περίμενα!

Μετα απο 5 λεπτα ο Νίκος άνοιξε την πόρτα. Έκλεισε και σηκωθηκα και του έδωσα ενα φιλί! Του είπα:
-άντε ρε αγάπη μου! Που είσαι τόση ωρα κρυωσε το φαγητο!
-χαχα εε είχε κινηση στον δρόμο!
-καλά! Άντε κάτσε να φάμε!

Φαγαμε και επλυνα τα πιάτα! Ο Νίκος είχε παει να κανει μπανιο.
Σκουπιζα το νεροχύτη και ξαφνικα ενιωσα κάποιον να με ακουμπάει και να με αγκαλιάζει απο πίσω! Καταλαβα
Φυσικά οτι ηταν ο Νίκος ο οποίος ηταν βρεγμενος και μου είχε βρέξει και την δικιά μου μπλούζα! Γυρισα και το είδα ..φορούσε μονο μια πετσέτα γύρω απο την μέση του ,τα μαλλια του ηταν βρεγμένα και έτρεχαν σταγόνες σε όλο το σωμα του...γαμωτο ηταν υπέροχος και τόσο σέξυ! Αρχισε να με πλησιάζει ακόμη πιο πολύ! Και τοτε με φίλησε παθιασμένα!

*****
Με σήκωσε μεσα στο φιλί μας και με πήγαινε κάπου! Ανοιξα τα ματια μου και είδα οτι ημασταν στο δωμάτιο μας! Μου έβγαλε με μια κινηση και τα ρούχα και τα εσώρουχα και εκείνος είχε βγάλει την πετσέτα απο γύρω του! Ημασταν και οι δυο γυμνοί! Έπεσε πανω μου και αρχισε να με φιλάει παντού. Σιγά σιγά κατέβαινε με καυτά φιλια σε όλο μου το σωμα! Ξανά ανεβασε το σωμα του πανω και με φίλησε! Άρχησε να τρίβει την στύση του πανω στο κέντρο της θυληκοτητας μου με ενα αργό και βασανιστικο τρόπο! Του είπα
-μην με βασανιζεις..! Σε θέλω τώρα!

Kiss Me SlowlyWhere stories live. Discover now