....
Η μέρα κύλησε απλα με πολλά φιλια και αγκαλιτσες! Σημερα είναι Σάββατο , το μεσημέρι θα φάμε με τους γονεις του Άκη και το βράδυ με τους γονείς μου. Μια χαρά.. Τι να πω?
Σηκωνομαι απο το κρεβάτι και πάω μέσα στο μπάνιο βλέπω τον Άκη να κανει ντουζ αλλά δεν με έχει καταλάβει τοτε μου έρχεται μια ιδέα. Βγάζω τα ρούχα μου και μπαίνω Μάχι του! Τον αγκαλιαζω και ξαφνιάζεται. Λέει:
-καλημερα ! Ποτε ήρθες μέσα?
- καλημέρα αγάπη μου! Τώρα ήρθα!
Στερεωνει το τηλέφωνο του ντουζ στην βαση,ρυθμίζει το νερό στο ζεστό κι αρχίζει να με φιλάει!
***
Με φιλάει παντού στο λαιμό! Κατεβαίνει στπ στήθος μου και πιπιλαει τις ρογες μου ενω τα χέρια του χουφτωνουν τα οπίσθια μου. Με σηκώνει και τυλιγω τα πόδια μου γύρω απο την μέση ενω εκείνος μπαίνει μέσα μου! Η πλάτη μου κολλάει στο πλακακι του ντουζ και ο Άκης βγαίνει και μπαίνει άγρια μέσα μου! Εγώ ουρλιαζω απο ηδονή!!! Ο Άκης δίνω δυνατές ωθήσεις που αυτό με κανει να ποναω αλλά και να απολαμβανω τόσο πολύ το σεξ! Με μια δυνατότερη ώθηση Τελειωνω ουρλιάζοντας τον όνομα του.! Βγαίνει απο μέσα και μπαινει με φορά τελειωνει μέσα μου και βγαίνει. Εκεί που έχω χαλαρώσει και πάω να ξετυλιξω τα πόδια μου απο γύρω του..μπαίνει τόσο άγρια μέσα μου που ποναω. Κανει γρήγορες και δυνατές ωθήσεις και ξανά τελειωνουμε μαζί! Βγαίνει απο μέσα μου και ξετυλιγω τα πόδια μου απο γύρω του. Παταω κάτω και ποναω απο την τόση φορά που είχε μπει μέσα μου. Ξαφνικα σκύβει και με βάζει να κάτσω στο μάρμαρο της μπανιερας . μου ανοίγει τα πόδια και αρχίζει να ρουφάει και να δαγκώνει το κέντρο της θηλυκότητας μου. Βάζει δυο δάχτυλα τα κουνάει γρήγορα και Τελειωνω μετα απο λίγο φωνάζοντας. Ρουφάει όλα τα υγρά μου.
*****
Κάνουμε μπάνιο και βγαίνουνε εξω. Τυλιγω μια πετσέτα στο σωμα μου και ο Άκης μια γύρω από την μέση του. Πάω στο δωμάτιο και βάζω άσπρα εσώρουχα έπειτα βάζω ενα φόρεμα (δείτε την φωτο) με τα άσπρα σταρακια μου και ενα τζιν πουκάμισο απο πανω! Φτιάχνω τα μαλλια μου μπούκλες και βαφομαι ελαφρά. Ο Άκης είναι έτοιμος φοράει ενα τζιν παντελόνι και ενα άσπρο πουκάμισο. Κατεβαινουμε στην κουζίνα και λέω:
-αυτό που έγινε στο μπάνιο ηταν ..
-τι ηταν?
-τέλειο!
Με φίλησε και είπε:
-μήπως θες να το επαναλάβουμε?
-πάμε Άκη μας περιμένουν οι γονείς σου!
YOU ARE READING
Kiss Me Slowly
RomanceΜυρτώ και Νίκος...!δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι μέχρι την ώρα που συναντιούνται.... τι θα γίνει άραγε?? τελικά τι σκοπό έχει ο Νικος.?Η Μυρτώ θα κανει μια καινούργια αρχή μετα απο αυτό που θα της συμβεί ή θα τα παρατήσει? Μια ιστορία αγάπης!