Έκλεισα την κόκκινη βαλίτσα μου και πήγα να κάνω μπάνιο... Βγηκα απο το μπάνιο στεγνωσα τα μαλλια μου και σκουπισα το σωμα μου με την πετσέτα..! Φόρεσαν ενα φαρδύ μαυρο τζιν και μια φαρδιά μαύρη μπλούζα έβαλα τα άσπρα σταρακια μου και επιασα τα μαλλια μου ενα απλό κοτσο έβαλα τα Ray Ban γυαλιά μου , πήρα την βαλίτσα μου και κλειδωσα την πόρτα.! Κατεβηκα κάτω και ξαφνικα είδα την Μαρια να έρχεται τρέχοντας πανω μου.!!
- Μυρτωω , Μυρτώ μην φύγεις.!
- μαρια μου ξέρεις οτι δεν γίνεται αυτό..!
- μαααα εμένα δεν με σκέφτεσαι?
-Μαρια ( της φωναξα)
- τι.?
- μην το κάνεις πιο δύσκολο.!
- εγώ..μα..
- φεύγω , Σαγαπω και να προσέχεις.!
Σταμάτησα ενα ταξί πριν μπω μέσα την αγκαλιασα.!
- θα σε πάρω τηλ μόλις φτάσω.!
- οκ.! Να προσέχεις χαζό μου.!
Μπήκα στο ταξί.
Ταξιτζής: που πάτε.?
- αεροδρόμιο παρακαλώ.!
Έφτασα και πήγα έδωσα την βαλίτσα μου και μπήκα κι εγώ στην αίθουσα αναμονής.! Άκουσα οτι πρεπει να επιβιβαστω πλέον ηταν μεσάνυχτα μπήκα στο αεροπλάνο ..!
****
Έφτασα επιτέλους..! Είμαι στο Λονδίνο.!!
Ηταν πρωι και πήγα σε ενα ξενοδοχείο και άφησα τα πραγματα μου.. Ξεκουραστηκα και βγηκα να κάνω τις δουλειές που έπρεπε.!
***
Πφφ..! Επιτέλους γυρισα σήμερα όλη μέρα "ετρεχα" για δουλειές.!
πήγα και γράφτηκα στο σχολείο εδώ
, πήγα και είδα διαμερίσματα και νοικιασα ενα στο κέντρο,( έχει και έπιπλα μέσα του στυλ μου οποτε όλα μια χαρά)
Αύριο θα μετακομισω.!
***
Μετα απο τρια χρόνια καλοκαίρι.! Τελείωσα το λύκειο και έδωσα πανελλήνιες πέρασα γυμναστική ακαδημία στην αθηνα( όπως καταλαβατε γυριζωωω) η Μαρια πέρασε στην ίδια σχολή( θελαμε απο μικρές)
*** Εφτασα στο σπίτι μου καθαρισα και ήρθαν και τα καινούργια έπιπλα νεανικά και μοντέρνα.. Πήρα καινούργιο τηλ το Samsung Note 4 είναι τέλειο μου το έκαναν δώρο οι γονεις μου..! Το μονο που μου μένει να κάνω είναι να κάνω μπάνιο και να πάω να βρω την Μαρια είναι στην γνωστή καφετέρια με την Ιωάννα ( μια φιλη μας απο παλιά)
YOU ARE READING
Kiss Me Slowly
RomanceΜυρτώ και Νίκος...!δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι μέχρι την ώρα που συναντιούνται.... τι θα γίνει άραγε?? τελικά τι σκοπό έχει ο Νικος.?Η Μυρτώ θα κανει μια καινούργια αρχή μετα απο αυτό που θα της συμβεί ή θα τα παρατήσει? Μια ιστορία αγάπης!