Uzaylı İstilası
Bölüm 6
Önümde gördüğüm kişi diğerlerinden daha farklı olan bir uzaylıydı. Hemen görünmez duvarı açmıştı, bir ana bana yardım ettiğini düşünsem de aslında alakası yoktu. Bir an bana saldırmaya başlamıştı. Tabi o bir uzaylıydı güçleri vardı ben ise daha kim olduğumu bilmiyordum. Olan gücümle ordan oraya burdan oraya doğru kaçıyordum. Ama tabiki gücümün de bir sonu vardı artık dayanamamıştım ve bir an ki duraksamam ile beni bir köşeye fırlatması bir oldu. Yavaş yavaş bana doğru yaklaşıyor du.
Ben:
-Hey ne oluyor? Ne yapıyorsun?
Cevap yoktu.Ben:
-Peki ya neden ben, bana yaklaşma!Uzaylı:
-Çünkü Fayos'un yaşamaya hakkı yok!Bunu duyduğum anda bağırmaya başladım"bana yardım edin" o sırada bunu Pakros duymuş olmalı ki hemen gelmişti. Ve yanında Ege de vardı. Tam ayağa kalkacaktım ki beni bayılmıştı.(Ama bu da fazla değilmi, kime güveneceğimi şaşırdım iyide bayılıyor kötü de)...
Gözümü açtığımda Pakros başımda Ege ise ordaki bir koltukta oturuyordu. Gözümü açtığımı gören Ege hemen yanıma gelmişti.
Ege:
-İyi misin?
Deyip bana bir an sarılmıştı. Pakros ise ona değişik değişik bakıyordu.
Ben:
-Ben iyiyim! Bana bişey olmaz.
Pakros hemen önünü dönmüş gidiyordu.
Ben:
-Pakros?
Bana dönmüştü.
-O uzaylı kimdi? Benden ne istiyordu?
Pakros:
-Bilmiyorum. Bilsem de sana söylemem zaten!
Sonra arkasını dönüp gitmişti.
Ege:
-Gidelim!
Ben:
-Ne?
Ege:
-Evet gidelim. Seni yerin bizim yanımız.
Bir an Pakros'u düşünmeye başlamıştım. Ne oluyor du bana?
Ben:
-Ama nasıl gideceğiz?
-Heryerde uzaylı var!
Ege:
- Bilmiyorum
O an aklıma Judin gelmişti. Ona söyleyebilirdim ve yardım de ederdi. Ancak şuan acayip uykum vardı, Pakros'u dinlememiş ve yatmamıştım.
Ben:
-Benim bir fikrim var ama ilk biraz dinlensem. Sonuçta burdakiler bana zara vermeyecklerdir.
Ege:
-Tamam. Biliyor musun annen gil seni çok özledi. Onlar için geldim ve senin için. Sadece aileni düşünüyor gibi olsamda aslında en çok seni düşünüyorum.Ege'den bunları duymayı beklemiyordum. Yani Ege beni daha çok mu düşünüyormuş? Daha fazla kafamı yormamaya karar verdim. Ve Bursalı yumuşak yatağa uzandım. Anında da uyuyakalmışım...
Sabah erken saatlerde kalkmıştım Ege daha uyuyordu hemen Pakros'un yanına gitmek için odadan çıktım daha bir çok uzaylı da yatıyor olmalıydı kimse yoktu. Pakros'tan izin alacaktım, benim kaçtığımı öğrenirse tüm dünyayı yok edebilir di...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaylı İstilası
FantasyBir uzaylı istilasına uğrasanıs ne yaparsanız? Peki uzaylı size aşık olursa ne olur? Gelin beraber görelim. (Bu arada kitaptaki kurgu arkadaşım ve bana aitir.) Kurgu bize aitir.