aslan burcunun özellikleri

280 4 0
                                    

Aslan 2015 Sağlık: Yılın ilk 4 ayı sağlığınızla ilgili konularda hassas davranmalı kronikleşmiş sağlık sorunlarınızla ilgili ihmalkar davranmamalısınız. Zihinsel sorunlar merkezi sinir sistemine bağlı sağlık sorunları söz konusu olabilir. Sizlere tavsiyem yıl boyunca doğada vakit geçirmeli ve kendinize özel zamanlar ayırmalısınız. Yılın 2'inci yarısında ise daha iyi ve olumlu etkiler söz konusu sizler için.

Aslan 2015 Aşk: Aşk hayatınız uzunca bir zaman sonra hareketleniyor ve sevgi üzerine kurulu kalıcı beraberliklere imza atacağınız bir yılı karşılıyorsunuz. Aşkta ki huzur ve uyum yaşamın her alanında başarılı istikrarlı kılacak sizleri. Evliliğe çok uzak olduğunuzu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Doğru yer doğru zaman doğru insanla yaşamınızı birleştirebilirsiniz. Özellikle yılın 2'İnci yarısı duygusal konularda şans rüzgarı aşktan yana esecek sizler için.

Aslan 2015 Kariyer: Yılın ilk 6 ayında mücadele gerektiren durumlar söz konusu olacak rakiplerinizden gelecek hamleler ve engeller zorlanmanıza sebep olabilir asla vazgeçmemeli bir savaşçı gibi değerlerinize sahip çıkmalısınız. Yılın 2'inci yarısından itibaren daha iyi etkiler söz konusu kazançlar itibar ve yükselme sizleri istediğiniz noktaya getirecek. Yılın 2'inci yarısında kendi işinizi kurabilir yeni girişimlerde bulunabilirsiniz. Gelir ve giderlerinizde ki artış istikrarlı bir şekilde ilerleyecektir.

Aslan 2015 Eğitim: Yılın ilk yarısında eğitim sektöründe görev alanlar ve öğrenciler için zorlayıcı etkiler söz konusu. Öğrenmeye gelişime açık olmalı eleştirileri yapıcı yönde değerlendirmelisiniz. Yılın 2'inci yarısından itibaren ise çok daha olumlu ve pozitif etkiler hakim bu süreçte yurt dışında okuma fırsatı kurs ve burs imkanı elde edebilirsiniz.

Yöneticilik ve organizasyon kabiliyeti: Aslan burcu olanlar cesur ve atılgan bir yapıya sahiptirler. Yöneticilik onların doğuştan gelen bir özelliğidir. Otoriter yapıları onları hem iyi bir yönetici ne hem de organizatör yapar. Planlama ve motivasyon konusunda da oldukça başarılıdırlar.

Gurur: Gurur aslan burcunun en temel özelliklerinden birisidir. Asla kimseden yardım almaktan hoşlanmazlar. En insani yardımlaşmalar bile bir anda aslanlar için gurur meselesi olabilmektedir. Bu gurur bazen kibre de dönüşebilir.

Konfor tutkusu: Aslanlar konforlu bir yaşam tarzından hoşlanırlar. Hangi kültür ve ekonomik seviyede olurlarsa olsunlar, imkanları ölçüsünde konforlu bir hayat sürerler.

Duygusallık: Aslanlar romantizme meyillidirler. Aşırı hassas ve duygusal bir yapıya sahiptirler. Çabucak kırılırlar. Tepkileri de aşırı olur. Çabucak hiddetlenirler. Sinirli iken yaptıklarından pişmanlık duyarlar.

Sabit fikirlilik: Kendi fikirlerini başkalarına kabul ettirme konusunda ısrarcıdırlar. Genellikle kendi fikirlerini doğru kabul ederle ve kolay kolay fikirlerini değiştirmezler.

Alicenaplık: Yüce gönüllülük, cömertlik ve yardımseverlik, aslan burcunun özellikleri arasındadır.Aslanlar başkalarına yardım etmek, onların sorunları ile ilgilenmekten zevk alırlar.

Yavaş ama doğru karar alma: Aslanlar acele karar verme konusunda başarılı değildirler. Genelde yavaş karar verirler ama kararları çoğunlukla doğrudur. Aldıkları kararı uygulama ve uygulatma konusunda da son derece ısrarcı olurlar.

Samimiyet ve dostluk: Aslan burcunun özellikleri itibarı ile ikiyüzlülükten nefret ettiğini söyleyebiliriz.Aslanlar düşündüklerini açıkça söylerler ve her kesinde böyle olmasını beklerler. İlişkilerinde sıcak ve sevgi doludurlar.

Enerji ve dinamizm: Güneşin yönetiminde olmaları sebebi ile enerjileri sürekli yenilenebilir özelliktedir.Güçlü yapıları uzun süre çalışabilmelerine olanak tanımaktadır.

Sorun çözme: Aslan burçları sorun çözme konusunda son derece yaratıcıdırlar. Büyük bir fikir zenginliğine sahiptirler ve en zor problemleri çözerken dahi sakin ve kendilerinden emindirler.

Burç yorumlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin