Jungkook sedang bersiap untuk pergi ke Rumah Mr. Kim. Dia memandangnya dan teringatkan tentang dia dan Taehyung semalam.
'is he care about me?'
Jungkook mengelamun jauh mengingatkan hal itu sehinggakan namanya dipanggil oleh Eommanya.
"Kookie-ah cepat turun!"
Jungkook segera tersedar.
"Kookie ah?"
"E-eoh eomma, I'm coming"
Jungkook segera turun dan berlari anak ke ruang makan.
"Kookie buat apa lama sangat kat atas?"
"Takda apa la eomma..jom kita makan"
"Ishh anak eomma ni, buat eomma risau je la budak ni"
Jungkook hanya memakan makanan yg dihidangkan oleh eommanya. Dia sekarang berasa janggal ingin berjumpa dengan Taehyung kerana kelakuan Taehyung semalam.
'haihh aku tak tahu la dia sukakan aku ke tak..kenapa kau buat aku camtu? Aku jadi makin cair lepas tengok kau..'
Dia hanya memakan makanannya dengan cuba melupakan perkara itu.
Selesai sahaja makan, Jungkook segera mengucapkan selamat tinggal kepada eommanya dan bergerak ke rumah Mr. Kim.
Sesampai Jungkook di hadapan rumah Taehyung, dia melangkah masuk ke dalam rumah.
Jungkook melihat sekeliling rumah tersebut sambil mencari keberadaan Taehyung.
"Kat bilik dia kot"
Jungkook menaiki anak tangga dan pergi ke arah bilik Taehyung.
Dia segera membuka pintu tersebut dan..
AHHHHH!!!
Alasan mengapa Jungkook menjerit kerana dia melihat Taehyung sedang naked di hadapannya.
Taehyung yang melihat Jungkook juga terkejut.
"M-maafkan saya, saya tak sengaja"
"Lain kali ketuk la pintu dulu..jangan masuk macam gitu je!"
"S-saya janji tak buat lagi!"
Jungkook yang kemerahan mukanya segera pergi ke ruang tamu.
Taehyung kemudian tergelak kecil.
"Eleh malu konon, sebelum ni nampak okay je"
Taehyung kemudian menyiapkan dirinya.
Selesai Taehyung bersiap, dia turun ke bawah dan melihat Jungkook yang sedang memeluk bantal di sofa itu menutup mukanya yang kemerahan.
Taehyung duduk di sebelah Jungkook dan membuka tvnya. Jungkook yang sedar kehadiran Taehyung mengintip sedikit ke Taehyung.
Taehyung sedar yang Jungkook melihatnya. Dia memandang Jungkook sambil menunjukkan senyuman smirknya.
"Are you looking at me?"
Jungkook segera menyembunyikan dirinya kembali dengan bantal yang dipeluknya.
"Hishh nampak je.."
"I heard you Kook"
Jungkook melihat Taehyung kembali dengan perasaan geram.
Taehyung melihat tv di hadapannya dengan fokus.
Jungkook melihatnya.
"A-ah Tae? I-i mean master.. don't you go out today?"
YOU ARE READING
Cintaku untuk Dia | Vkook Malay |
Romance"Aku suka kat kau" "H-hah?" "Bukan Mast- "aku betul-betul suka kat kau Jungkook" Hai taekookers, yg berminat tu blh la baca..maaflah author masih kurg berpengalaman tpi author harap korang enjoy la dngn citer ni..yg homophobic blh skip ya..okay byee