Hey everyone like i promised i will post smut scene..just nak cakap yang umur 18+ ke bawah tolong lah skip..it's gonna be uncomfortable so skip part ni..thanks pada yg vote and this is for you..Enjoy..Don't forget your holy water..WARNING! CONTAINS 18+
LAST WARNING..
Taehyung memandang Jungkook dengan lama. Jungkook hanya memandangnya dan membuatkan dia mengeluarkan sesuatu perkataan.
"You're handsome"
Taehyung yang mendengarnya memberikan senyuman sinis. Dia memandang bibir Jungkook dan mula mendekatkan bibirnya dengan Jungkook. Jungkook yang melihat perbuatan Taehyung itu hanya memejamkan matanya.
Kemudian bibir mereka bercantum. Taehyung menciumnya dengan lembut. Jungkook rasa sedikit terkejut dan mula membalas ciuman Taehyung. Dia perlahan-lahan melilitkan tangannya di leher Taehyung.
Taehyung mengukirkan senyuman tetapi dia masih mencium Jungkook. Dia perlahan-lahan membuka suit Jungkook dan mencampaknya.
Taehyung membuka butang baju Jungkook perlahan-lahan sehingga ke bawah. Dia melepaskan ciuman daripada Jungkook dan menarik keluar baju Jungkook.
Jungkook hanya memandang gerak-gerinya. Jungkook sekarang dalam keadaan separuh bogel.
Taehyung kembali merapatkan dirinya dengan Jungkook. Dia membisik di telinga Jungkook.
"You looked so sexy that make me want to fuck you so hard"
Jungkook mengalihkan pandangannya dengan muka kemerahan.
Taehyung ketawa kecil. Dia perlahan-lahan mencium leher Jungkook.
"Ah Master~~"
Taehyung yang mendengarnya mula terasa stim. Dia meninggalkan hickeys di leher Jungkook.
Selesai Taehyung meninggalkan hickeys di leher Jungkook. Taehyung segera bangun dan membuka bajunya.
Jungkook memandang badan Taehyung dari atas ke bawah.
Jungkook melihat abs yang terpampang di badan Taehyung.
"Like it baby?"
Muka Jungkook kemerahan.
Taehyung melonggarkan tali pinggang Jungkook dan menarik seluar Jungkook.
Jungkook hanya memakai boxer.
Taehyung memandangnya dari atas ke bawah. Taehyung terpegun melihatnya.
"I like the view"
Taehyung mengigit bibir bawahnya. Dia segera menarik boxer Jungkook.
"T-tunggu"
Jungkook segera menutup tempat privatenya.
"Aww are you shy baby? We're both guy..it's nothing to worried about"
Taehyung menarik kedua-dua tangan Jungkook dan menahan tangannya di katil.
"So beautiful"
Jungkook tak mampu untuk membuat apa-apa. Dia hanya memandang Taehyung sambil mengigit bibirnya.
YOU ARE READING
Cintaku untuk Dia | Vkook Malay |
Romance"Aku suka kat kau" "H-hah?" "Bukan Mast- "aku betul-betul suka kat kau Jungkook" Hai taekookers, yg berminat tu blh la baca..maaflah author masih kurg berpengalaman tpi author harap korang enjoy la dngn citer ni..yg homophobic blh skip ya..okay byee