Merhaba :) KF 'da 5. bölümümüzdeyiz. Ve benim canım arkadaşım bana bir kitap kapağı daha tasarladı :)
Teşekkür ederim SunsarClk :))
---
Filler kalpleri kırılınca, koalalar utanınca ölüyorlarmış. Hayatta neye kızacağımı şaşırmış durumdayım..
Arel benden -hatta bizden- birşeyler saklıyordu. Bunu sezmeyecek kadar aptal değildim.
Ve bu herneyse, kötü birşeydi...
'' 1 hafta sonra deneme provası yapacaksınız..''
Darlas Bey'in hatırlatma yapmasıyla ellerimin titremesi bir oldu. Tenebris..
'' Tenebrise ne zaman gideceğiz?''
Tenebris , prova yapacağımız yerdi.
Darlas suratıma bakıp sırıttı.
'' Eliz hızlısın bakıyorum, ilk başta orayı bir görmeniz gerek. Ve evde gerekli zeka kurallarını uygulamanız, planlar yapmanız gerek. Aksi taktirde..
Sağ işaret parmağını boynundan sola doğru kaydırdı.
'' Ölürsünüz..''
Gözlerimi sıkıca kapadım. 4 ay vardı gerçeğine...
Ne diyeceğimi bilmiyordum..
Bu işin amacı neydi? Neden yapıyorduk? Asıl görevimizle neden uğraşmıyor da dosyaları kapatıyorduk.
'' Amacımız ne bizim?''
Sorumla beraber grup bana döndü.
'' Gerçekten! Amacımız ne? Önemli olan ne? Uğruna can verecek kadar önemli olan ne var?!''
Darlas Bey'in gözleri kıpkırmızı bir hal aldı.
Yavaşça sandalyesinden kalkıp arkama geçti.
Sandalyenin kol tarafına ellerini koyup çenesini omzumun üzerine indirdi. Hareket etmedim.
'' Sence amacımız ne Eliz?''
Eli yavaşça omzumu bulduğunda pek hoş şeylerin olmayacağını anlamıştım.
Kol dirseğimi boğazına geçirdiğimde Darlas Bey'den feryat çığlığı koptu. Elleri boğazını bulduğunca öksürmeye başladı.
''El-eliz bit-''
Sandalyeye tekrardan oturup dosyaları açtım.
'' Eğer Darlas Bey, bana karşı olan sınırlarınızı geçerseniz,''
Sol elimin işaret parmağını boynumdan kaydırdım.
'' Ölürsünüz..''
Zaferle gülümseyip önüme döndüm. Arel'e baktığımda oda ifadesiz birşekilde bana bakıyordu.
Dark neşeyle elindeki viskiyi masaya koydu.
'' Eliz, gerçekten güzel bir hareket yaptın. Özür dilerim dostum, Eliz gerçekten kuvvetli bir kız''
Arel sırıttı.
'' Sıska ve salak..''
Dark ise eğlenircesine bana baktı.
'' Bence güzel ve sexi''
Yanaklarım yanmaya başladığında Fazıl gülmeye başladı. Azra ise Arel'e sırıtarak bakmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ FISILTI
Teen FictionHayallerinin peşinden gitmiş, yüreği kırık bir bayan... Paramparça ama güçlü gözüken bir adam... Kalbimin Fısıltısı adlı hikayemin, kalbinizi serinletmesi dileklerimle...