━━━ AZ ELSŐ MUTÁNS, AKI A HELYSZÍNRE ÉRT, az Yeosang volt. Ez nem volt meglepő, az alakváltó mindig mindenhova időben ér oda, és sosem késik. Ellenben a társaival.Ji-Yong kiadta parancsba az öt mutánsnak, hogy hétfőn pontban tizenegy órakor várja őket az Intézet könyvtárában, szigorúan fegyveres kísérettel. Miután Baekhyun alezredes, akivel egyébként elég rossz kapcsolatot ápolt a fiú, bedobta a terembe egyből hátat is fordított és otthagyta őt, így volt egy kis ideje körbenézni.
Őszintén szólva ez volt az első alkalma a helyi könyvtárban, mivel G-Dragon sose engedélyezte a Sárga Zóna szabadon járkálását az épületben, így nem is tudta mi hol van. Sok ismerős író nevét vélte felfedezni, de leginkább mégis Ali Sparkes neve fogta meg őt.
Ali Sparkes egyik régi kedvenc írója volt Yeosangnak, imádta a The Shapeshifter, azaz Az Alakváltó című könyvsorozatát, azon belül is az első részét, a "Finding the Fox"-ot. Érdekes volt számára, hogy egy átlagos ember hogyan képzelte el a saját fajtáját és milyen mítoszok keringtek régen róla.
Le is vette a polcról a pirosas borítójú könyvet, majd miután párszor végig simított a fedőlapján, kinyitotta. Tipikus könyvtári könyv szaga volt, neki mégis olyan volt, mintha most érezné először. Különleges volt, az biztos. Párat lapozott benne, ahogy visszajöttek az emlékek gyerekkorából, mikor is az árvaház nappalijában ülve olvastatta fel az egyik felügyelővel.
Akkor még nem tudta, hogy ez a könyv igenis róla szól.
Ajtónyikorgást hallott, majd heves lépteket utána. Nem fordult meg, hisz' minek? Úgyis tudja kikre kell számítania, előbb-utóbb túl kell esniük az első találkozáson. Sajnos.
Hallotta, hogy a hatalmas faajtó újra bezárul, ezzel jelezve, hogy az őrök elmentek és immáron csak ketten tartózkodnak a teremben. Yeosang tovább szemezett a kissé barnás lapokkal, a sok emlék és érzelem ami ehhez a könyvhöz kötötte egyszerűen nem tudta elszakítani a tekintetét róla.
━ Mit olvasol? - jött egy vékony lány hangja a távolból, mire a fiú végre valahára felnézett az idegenre. Amint megpillantotta a hófehér hajzuhatagot egyből be tudta azonosítani őt.
Solar Kim. A Fehér Zónából.
Élőben talán még szebbnek hatott hosszú kikopott haja és szürke szeme, ahogyan porcelán bőre is. Egy pillanatra Yeosangon átfutott egyfajta bizsergés, de hamar elhessegette ezt.
Viszont amikor épp szólásra nyitotta a száját, Solar kikapta a kezéből a könyvet, és becsukva azt a borítóra téved tekintete.
━ Hé! - kiáltott fel meglepetten a fiú, és reflexből nyúlt volna érte, csakhogy a lány blokkolta az utat.
CITEȘTI
HIBÁTLANOK.
Aventură( kpop multifandom. ) [ 𝘼𝙈𝙀𝙇𝙔𝘽𝙀𝙉 5 teljesen különböző mutánst összehoznak egy szuper csapattá, s eközben megtanulják mennyit is számít egy kis "különbség" . . . ] 𝐤𝐩𝐨𝐩 𝐦𝐮𝐭𝐚𝐧𝐭!𝐀𝐔 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 �...