Uzun dalgalı sarı saçlar, parlak mavi yuvarlak gözler ve bembeyaz bir ten. Aynada kendime bakarken gördüğüm fiziksel özelliklerim bunlardı. Daha doğrusu göze çarpan özelliklerim desem daha doğru olur.
Lise’nin ilk senesi. Oldukça heyecanlıyım bu günü tam bir yıldır bekliyordum. Nefes almadan çalıştığım bir yılın sonucunda istediğim liseyi kazanabilmiştim. Tabi en yakı arkadaşım Buket de aynı okulu kazanmıştı.
Bu yüzden biraz rahattım çünkü yıllardır ayrılmamıştık. ‘’Çağla’’ annemin sesiyle kendime geldim. ‘’Efendim anne’’ dedim ‘’Buket geldi’’ diye bağırdı tekrar.
Koşarak aşağı indim ve Buket’in kollarına atladım.
‘’Yavaş gel kızım’’ dedi Buket
‘’Aman da aman’’ dedim karşılık olarak ‘’Liseli oldu diye büyüdü mü benim arkadaşım.’’ Çantamı aldıktan sonra dışarı çıktım ve Buket’le birlikte yürümeye başladık. ‘’Tabi kızım liseye geçtik’’ dedi ‘’artık çocuk değiliz.’’ Gülümseyerek kafamı salladım. Benimde içimde farklı duygular vardı. Sanırım değişik olaylar yaşayacağımı hissedebiliyordum. Okul fazla uzak değildi
Buketle konuşarak 20 dakika bile olmadan varmıştık. Okula girdiğimizde gülümsedim bizim gibi tüm dokuzlar bahçede durmuş etrafı inceliyordu. Tabi biz şanslıydık çünkü birbirimizi yıllardır tanıyorduk.
Sıramıza doğru ilerlerken okulda ki yakışıklı çocukları kesmeye başlamıştım bile. Tabi benden daha çapkın biri varsa o da Buket’ti. Şimdiden gözüne birini kestirdiğinden emindim. ‘’Heyy şu çocuğa bak’’ dedi Buket çığlık atar gibi ‘’ay ne kadar da yakışıklı.’’
Gülerek Buket’in gösterdiği yere baktım bir grup erkek konuşarak gülüyordu. Benim dikkatimi çeken kişi Buket’in gösterdiği çocuk değildi. Sarışın ve gözlerinde ki parlaklığı buradan seçebiliyordum. Kalbim hızlıca çarpmaya başladı ve bu yılın oldukça farklı geçeceğinden emin oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ AŞIKLAR
ChickLitÇağla en yakın arkadaşıyla aynı liseyi kazanmanın heycanını yaşamaktadır... Okulun her zamanki gibi sıradan olacağını düşünen Çağla yanılmaktadır... onu bekleyen bir sürü komik an ve romantik bir aşk vardır bu okulda... Çağlanın eğlEnceli ve bir o k...