Első fejezet:Zavar a pokolban

52 1 0
                                    

Miután a fekete füstű Shen Long sárkányait Goku megölte, egyből a pokolra kerültek.
Elpusztítottak mindent ami az útjukba került. Az ördögök nem voltak képesek megállítani őket.

A nagy rombolás közben nagy erőket észleltek és feléjük tartottak. Mikor megérkeztek nem más ált előttük mint a hatalmas King Cold, Dermesztő, Cell, Cooler, Janemba és Buu. (Tudom hogy Uub Buunak a reinkarnációja és ezért Buu nem lehet a pokolba de ezt most nézzétek el, köszi😁).

Dermesztő: Nézd Cooler milyen sok nagyra vágyó sárkánykölyök.
San Xing Long: Kit neveztél te kölyöknek ?
Dermesztő: Téged ha nem hallottad jól.
San Xing Long: Na gyere mutasd mit tudsz te nagyszájú fagydémon.

Dermesztő neki is rohant San Xing Longnak de ő kivédte minden ütését, majd ökölbe szorította a kezét és adott egy bal egyenest amitől Dermesztő több métert repült hátra.

San Xing Long: Ez az a nagy hatalmas erő amit a fagydémonok tudnak? Pfee....Szánalmas.
Dermesztő: Azt hiszed hogy csak ennyire vagyok képes ?

Azzal Dermesztő fel vette a végső formáját és újra neki indult a sárkánynak.

Dermesztőnek egy kicsit több esélye volt, így adok-kapok küzdelmet folytattak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dermesztőnek egy kicsit több esélye volt, így adok-kapok küzdelmet folytattak.
San Xing Long jól szórakozott.

San Xing Long: Fejezzük be!

Azzal a bal alkarjával le védte Dermesztő támadását és a jobb kezével gyomorszájon vágta Dermesztőt amitől vért köpött és össze esett fájdalmában.

King Cold: Mi a....?
Cooler: Ez az erő hatalmas.
Cell: Gondoljátok ti. Én megtudom állítani őket könnyedén. Vigyázzatok! Perfect Kamehameha!!!

A hatalmas KI sugár San Xing Long fele tartott de ő csak egyetlen csapással félre ütötte a támadást.

Cell: Ez lehetetlen... A legerősebb támadásom semmit sem ért.
Yi Xing Long: Semmi esélyetek ellenünk. Az erőnk messze túl szárnyalja a ti erőtöket. Így vagy szolgálatba álltok vagy meghaltok.

Fenyegetően kitartotta a kezét amiben egy vérvörös KI labda alakult ki ami egyenesen King Coldra nézett.
King Cold megtorpant.

King Cold: Nehogy azt hidd hogy én a fagydémonok királya egy sárkány szolgája leszek. Ahoz egyszer el kell pusztítanotok. (Igen tudom, már ismét egy hiba. Ha már halott vagy nem tudnak megint megölni. De ha ezeket el nézzük akkor lesz jó az egész😁😁).
Yi Xing Long: Ennek semmi akadája.

El lőtte a kezében tartott KI labdát és egyenesen telibe talált King Coldot amit épp hogy csak túl élt.

Yi Xing Long: Nos mi a választásod ? Meg adod magad vagy a pokol alá akarsz kerülni ?
King Cold: M-meg adom ma-magam....
Yi Xing Long: Hadjátok ezt a férget itt, had lábadozzon egy kicsit. Ti pedig nagyon gyorsan megmondjátok, hogy hogyan juthatok fel a földre vagy különben meghaltok.

Dragon Ball DMWhere stories live. Discover now