A sárkány testvérek Goku elé száltak.
Si Xing Long: Milyen rég láttuk egymást nem de ?
Goku: De igen, akkor kissé máskép tekintettem rád.
Si Xing Long: Na hogyan tekintettél rám ? Mint egy istenre?
Goku: Nem éppe néztelek istennek de fel néztem rád.
Si Xing Long: Most is fel fogsz nézni rám. A földről amikor a porba tiporlak.
Goku: Erre kíváncsi leszek. Gyere csak!Si Xing Long el indult Goku fel. Goku harci pózba ált és levédekezte a támadást. Ám hiába, hisz San Xing Long a másik oldalról támadt és neki sikerült eltalálnia Gokut.
Goku:Ezek erősebbek mint a múltkor..
San Xing Long: Mi történt? Csak nem lepődtél meg?
Goku:Csak egy kicsit. De ti jobban megfogtok amikor ismét elpusztítalak titeket.
Si Xing Long: Arra kíváncsi vagyok. Gyere és támadj.
Goku: Örömmel.Goku nekik rohant és püfölték egymást.
Eközben Vegita Janembával küzdött és Trunk Uubnak segített. Trunk magára hívta Qi- és Liang Xing Longot. Uub maradt Wu- és Liu Xing Longal. Uub már nem bírta úgy mint az elején mivel az előbb négyen voltak rajta. Trunk viszont jól tartotta a frontot és Liang Xing Longot hamar el is intézte. Qi Xing Long már húzósabb volt.Trunk: Nem semmi ellenfél vagy.
Qi Xing Long: Nem is csodálom hogy ezt mondod hiszen én vagyok a legerősebb.
Trunk: Azért én nem bíznám el ennyire magam.Neki indult a sárkánynak és kedzte sorozni ahogyan csak tudta.
Ez alatt Babidi rettentően mérgelődött.Babidi: Ezek a hülye mitugrászok így sem olyan erősek mint ahogy elképzeltem. Tönkre teszik a tervemet. Még egy hónap múlva ér ide csak az idegen harcos.
Mérgelődött, de eszébe jutott valami.
Babidi: De hiszen én előre tudom hozni az érkezését.
Suralta a kezeit ördögiesen.
Babidi: Oh jöjj hatalmas harcos, jöjj és pusztíts el mindenkit aki az utadba áll.
Ekkor leszállt a földre egy űrhajó, és kilépett belőle a titokzatos harcos.
Mindenki metált és őtt nézte. A harcos oda ment Babidihoz.
???: Nagyuram, sikeresen teljesítettem a kérését. Egy árva lélek sem maradt azon a bolygón ahol jártam.
Babidi: Nagyon helyes. Amint látod én is kiszabadultam a pokol börtönéből és innét tudom irányítani az eseményeket.
???: Igen, látom nagyuram, ennek kiváltképpen örülök.
Babaidi: Hogy is hívnak ?
???:Bee.
Babidi: Oh, tényleg Bee. Kérlek Bee, pusztítsd el ezeket a hülye kis semmire valókat nagyon gyengék és értéktelenek.
Bee: Igen is nagyuram.Bee szerre kivégezte a sárkányokat, Cellt és Janembát.
Uub: Micsoda egy aljas teremtmény. Kivégezteti a saját embereit.
ESTÁS LEYENDO
Dragon Ball DM
De TodoSziasztok. A Dragon Ball DM-ben a Dragon Ball GT utánni kalandokról lesz szó. Kissebb nagyobb mértékben bele lesznek fonva a Dragon Ball Super szálai is(részektől függ hogy mennyire), ami azt jelenti hogy lesznek isteni formák is és persze az ultra...