Goku szavára Dermesztő el is indult.
El is találta Gokut amitől, több méterre hátra repült. Goku fel ált és megtörölte a száját.Goku: Nem semmi Dermesztő, nagyon erős lettél.
Dermesztő: Ó én eddig is erős voltam de most még erősebb.Goku neki rohant Dermesztőnek de ő is viszonozta ezt. Nem lehetett látni őket olyan gyorsan mozogtak. Csak hangrobbanasokat hagytak maguk után. Mikor megpillantottak őket a többiek csak azt látták hogy úgy ütik egymást mint a boxzságot.
Kissé kimerülve és pár horzsolást szerezve megáltak egymástól.Goku: He...he...he... tényleg sokat..erősödtél az utolsó mérkőzésünk óta.
Dermesztő: Heh...te sem panaszkodhatsz. Na de vessünk véget az egésznek. Cooler! Gyere és segíts.
Cooler: Rendben öcsém!Cooler és Dermesztő áltak egymás mellett és nézték Gokut.
Goku: Hé, kettő az egy ellen nem ér. Se baj, nekem is vannak ravasz húzásaim.
Azzal egy nagy ordítás és át változott második szintű szupercsillagharcossá.
De Dermesztő és Cooler sem hagyták maguk, így ők felvették a végső formájukat.
Ismét a démon támadt. Neki estek Gokunak és úgy sorozták ahogyan csak tudták. Goku sarokba szorúlt. Próbálta hárítani az ütéseket de egy-egy nagyobb ütést csak bekapott.
Egy sikeres találattal Cooler jól hasba vágta Gokut, állon rúgta amitől az égbe repült és az égbe már Dermesztő fogadta is, és össze kulcsolt kezekkel a földbe ütötte egy nagy krátert hagyva maga után. A két testvér ördögien röhögött egymásnak. Goku fel állt én nézte őket.Goku: Nagyon kemények..
Vegita már nagyon mérgelődött.
Vegita: Na ebből elég legyen, nem hagytok ki ti engem ebből a bunyóból.
Azzal ő is második szintre változott és ott termett Cooler előtt. Bele rúgta a földbe majd Dermesztőhöz tartott és őt egy hatalmas ütéssel Cooler mellé vágta.
ESTÁS LEYENDO
Dragon Ball DM
De TodoSziasztok. A Dragon Ball DM-ben a Dragon Ball GT utánni kalandokról lesz szó. Kissebb nagyobb mértékben bele lesznek fonva a Dragon Ball Super szálai is(részektől függ hogy mennyire), ami azt jelenti hogy lesznek isteni formák is és persze az ultra...