Amint vissza értek kiabálva keresték Vegetát.
Trunks: Apaa!!!
Goten: Vegita!!!Vegita ép az edzőteremben volt és szokásához hűen arra törekedett hogy egyre erősebb legyen.
Épp indult volna vissza egy ivó szünet után de a fiúk megzavarták.Trunks: Apa, végre megvagy. Hatalmas gond van!
Vegita: Miért, mi történt?
Goten: Építettünk egy időgépet és ugrottunk egy hónapot az időben.
Vegita: És, ez az a hatalmas gond?
Trunks: Nem... A Föld romokban hevert. Mindenütt törmelékek és halott emberek. Láttunk téged és Gohant a földön heverve egymás mellett.
Vegita: Hogy mii ???
Goten: Igen, jól hallottad. Babidi valahogy vissza jött az élők világába és el pusztított mindent.
Vegita: De hisz Babidi Daburával semmit sem ér.
Trunks: Nem csak Dabura volt vele.
Vegita: Hanem, még kik voltak??
Trunks: Buu, a hét sárkány akiket Goku kivégzett, Turles, Slug, Janemba, Cell, Dermesztő, Cooler és King Cold.
Vegita: De ezek közel egy sem ér fel az erőmhöz.
Trunks: De apa... megöltek, Babidi megszállt mindenkit és hatalmas erőre tettek szert.
Goten: A jövőbe mi is megküzdöttünk Janembával és Cellel. Gotenks ként támadtunk második szinten, de talán nem sikerült volna könnyen nyerni ha nem lettek volna kimerülve és megsérülve.
Vegita: Szóval, a drága barátaink vissza kerültek az élők közé.
Trunks: Fel kell készülnünk és mikor támadnak vissza támadnunk.
Vegita: Elég sokat edzettem azóta hogy Kakarot el ment. Én készen állok a harcra.
Trunks: De apa nem állsz készen, nem érted hogy meghaltál ? Kérlek apa, most az egyszer gondolkozz és mentsük meg a földet.
Vegita: Farncba! Mindig minden hülyeség az én nyakamra zúdul.Fordított hátat a két fiúnak.
Vegita: A nameki gömbökkel hívjuk vissza Gokut a földre, vagy mit tudom én mi. Én harcos vagyok nem tudós
Trunks: Gokut a szemünk előtt ölték meg....
Goten: Amikor ez megtörtént akkor indultunk vissza.
Vegita: Uub? Uubbal mi van? Nem leszünk elegen ?
Trunks: Nem hinném...
Goten: Támadt egy ötletem. Ha már megvan az időgép, mi lenne ha megkeresnénk Trunk időgépét és megkérnénk hogy segítsen?
Trunks: Rögtön menjünk a mamához hogy keresse meg Trunk időgépét.Bulmát meg találták a műhelybe és rögtön megkeresték Trunk időgépét.
Küldtek egy üzenetet a veszélyről és rögtön ott is termett.
Trunk kiugrott az időgépből és könnyes szemekkel neki rohant Bulmának és Vegitának.Trunk: Apa, anya... annyira hiányoztatok.
Vegita: Vége a bünnyögésnek, akár mikor jöhetnek.
Trunks: Anya, készíts elő egy űrhajót. Gotennel elmegyünk a Namekre hogy támasszuk fel Gokut, és hívd ide Uubot meg Gohánt.
Bulma: Rendben.
Vegita: És én ? Én is megyek a Namekre, be akarok húzni egyet Kakarotnak amiért itt hagyott minket.
Trunks: Ajj, rendben, gyere!Be száltak az űrhajóba és felszáltak. Ahogy megérkeztek ismerősök fogadták. Elő hozták a gömböket és megidézték Porungát.
El mondták a kívánságukat és ő teljesítette.
Goku: Ez az, végre ismét élek és virulok.
Goten: Papa, végre megint együtt.
ESTÁS LEYENDO
Dragon Ball DM
De TodoSziasztok. A Dragon Ball DM-ben a Dragon Ball GT utánni kalandokról lesz szó. Kissebb nagyobb mértékben bele lesznek fonva a Dragon Ball Super szálai is(részektől függ hogy mennyire), ami azt jelenti hogy lesznek isteni formák is és persze az ultra...