Ez a rész az előtt van mielőtt Babidi vissza tért volna a Földre.
Miután Goku eltávozott a kristály gömbökkel a földön béke volt. Mindenki élte az életét. Vegita tovább edzett, Gohan vissza tért dolgozni, Trunks és Goten pedig szórakoztak mint a fiatalok. Trunks nem akart vissza menni a munkába így inkább Gotennel lógott mint régebb.
Egy nem amikor ebédeltek a városban nagy gondok elé keveredtek.Goten: Hogy ízlik a kaja ?
Trunks: Sehogy.Sóhajtotta miközben a villával csak taszigálta az ételt.
Trunks:Amióta Goku eltávozott és nincs kivel harcolni minden nap itt vagyunk és ugyan azt csináljuk.
Goten: Ez igaz. Ajj de annyira unalmas a béke. Nincs egy árva lélek akit fenékbe kellene billenteni.Sóhajtotta egy nagyot és halgatóztak egymás mellett. De egyszer Trunksnak támadt egy hatalmas ötlete.
Trunks: Képzeld Goten mit találtam ki!
Goten: Na mit?
Trunks: A mamám el készítette az időgép tervrajzát amivel Trunk járkál az időbe.(A jövőbeli Trunks nevéből az "s" betüt levágjuk és akkor megtudjuk különböztetni a két Trunksot mivel rengeteget fognak egymás mellett lenni)
Goten: És akkor most ugyan arra gondolunk ?
Trunks: Ahaa
Goten: Akkor meg mire várunk ? Kérjük meg Bulmát hogy minél hamarabb készítse el az időgépet.
Trunks: Én arra gondoltam hogy mi építsük meg.Tette karba a kezét.
Goten: Jaaj, akkor építsük meg mi.
Vakarta meglepődötten a fejét.
Ott hagytak mindent és elmentek Bulma műhelyébe.Trunks: Valahol itt kell legyen a tervrajz.
Kutatta át a fiókokat.
Trunks: Áh, meg is van.
Goten: Remek. Akkor áljunk is neki.Pár óra komoly munka után elkészült az időgép.
Goten: Huu..ez fárasztó volt.Törölte meg a homlokát.
Trunks: Igen, de legalább indulásra kész.
Eközben megérkezett Bulma a műhelybe és szeme szája tátva maradt.
Bulma: Ti építettetek egy időgépet ?
Trunks: Igen, és hogy tetszik ?
Bulma: Nagyon tetszik de honnat volt nektek ehez tervrajz ?
Bulma: Ajj anya. Nem emlékszel, amikor utoljára itt járt Trunk, megcsináltad a tervrajzot az időgépéről.
Bulma: Mostmár értem. És biztos jól csináltatok mindent??
Goten: Igen Bulma, megnyugodhatsz. Háromszor is le ellenőriztünk mindent hogy jól raktuk-e össze.
Trunks: És mostmár csak azt kell eldöntenünk hogy hová utazzunk.Gondolkodtak, de Bulmának egy perc se kellett.
Bulma: Mit szólnátok ahoz ha a jövőbe mennétek úgy... egy hónapot.?
Trunks: Ez remek ötlet.
Bulma: Gyorsan beírom a koordinátákat és már mehettek is.
ESTÁS LEYENDO
Dragon Ball DM
De TodoSziasztok. A Dragon Ball DM-ben a Dragon Ball GT utánni kalandokról lesz szó. Kissebb nagyobb mértékben bele lesznek fonva a Dragon Ball Super szálai is(részektől függ hogy mennyire), ami azt jelenti hogy lesznek isteni formák is és persze az ultra...