Sürpriz🤠
final hakkinda açıklamalar bölüm sonunda.
Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun,
Iyi okumalar~
•••
Jk's pov
"Ahhh!"
Odanın içinde yankılanan yüksek desibelli inlemeler, havadaki yoğun ortama karışıyor ve kafamı her geçen saniye uçuruyordu. Aynı zamanda Taehyung'un kalçasına attığım art arda saplaklar, beni daha da zevke getiriyor, pantolonumun üzerinden belli olan şişlik her an daha da büyüyordu.
Üstüm çıplaktı, ama boynumda bir kravat asılıydı. Taehyung, takım elbiseli halimi çok beğendiği için kravatın üzerimde olmasını istemişti. Eh, ben de tabii ki küçük bebeğimi kırmamıştım.
Taehyung ise, uyluklarına kadar uzanan beyaz, fiyonklu çorapları ile önümde domalmış vaziyetteydi. Sızdıran deliği, onu zorluyordu ama ben de kendime hakim olmakta pek başarılı değildim. Daha fazla dayanamayacağımı düşünerek onu yatakta sırtüstü çevirdim. Yaşlı gözleri, kızarmış yanaklarını süslüyor, sonra da aralık ağzının kenarlarından akıp gidiyordu. Bu görüntü, beni ziyadesiyle keyiflendirmişti.
Üzerine uzanıp dudaklarına saldırdım. Güzel ağzı, her an ulaşabileceğim bir durumda olsa bile her gece rüyalarımı bir çok şekilde süslüyordu. Dudaklarım arasında eriyen kırmızı et parçalarında dilimi gezdirdiğimde, sert öpüşmemizin içine dillerimiz de karışmıştı. İnce, narin kolu boynumda asılıydı, bir eli ise kravatımdan tutup beni mümkünmüş gibi kendine daha çok çekmekle meşguldü. Bu hareketin üzerine ben de ellerimi beline atmıştım. Birbirimize yapışık bir vaziyette öpüşürken, birden üzerime çıkmıştı. Biraz şaşırsam da, kucağımda alta doğru kaymasıyla sırıtmıştım.
Pantolonumun fermuarını dişleriyle çekiştirip, yine pantolonunun düğmesini açtığında altımdaki görüntüsünü daha net görmek için yatakta dirseklerimden destek alarak hafifçe doğrulmuştum.
Pantolonumla beraber baksırımı da sıyırmış ve karnıma çarpan penisimle bakışmıştı bir süre. Bu uysal hali bana o kadar zevk veriyordu ki, tek elimi kaldırıp saçını okşamaktan geri duramamıştım.
Dudaklarını sızdıran aletime değdirmiş ve birden, sertliğimi sıcak ağzının içerisine buyur etmişti. Hissettiğim ıslak sıcak darlık, beni çıldırtıyordu. Dilini sertliğimin etrafında gezdiriyor, hepsini sonuna kadar almaya çalışıyordu. Bunu yapmaya çalışırken gözlerinden akan yaşlar, ve altımdaki görüntüsü beni aşırı kıvama getirmişti. Hırlayarak bacaklarımın arasındaki çocuğu kucağıma çektiğimde hiç beklemeden dudaklarına yapıştım.
Bana hafif hafif sürtünüyordu ve çıplak olduğumuz için penisim direkt olarak deliğine temas ediyordu. Ve bu da benim kendimi dizginleme çabalarımı bütünüyle boşa çıkartıyordu. Dudaklarından güç bela ayrılıp boynuna kaydırdım öpücüklerimi. Pürüzsüz esmer tenine izlerimi bırakırken kedi mırıltısına benzer inlemeleri beni delirtiyordu. Göğüs uçlarına inip bulunduğum yeri dilimle ezdiğimde saçlarımı hafifçe çekiştirip başını arkaya artarak inlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skatepark | Taekook (Tamamlandı)
FanficPembe patenleri ve sevimli görünüşü ile Kim Taehyung, her gün arkadaşlarıyla kaykay kaymaya gelen Jeon Jungkook'un ilgisini çeker.