*Akaashi szemszöge*
(Timeskip, Akaashi egyetemen van, Bokuto pedig a MSBY Black Jackal csapatban játszik, valamint Bokuto és Akaashi együtt vannak)
Unalmas délutánom volt, mikor megjött Bokuto edzésről. Mint mindig boldogan jött haza és jött oda hozzám miközben én ültem a fotelben és könyvet olvastam.
- AKAASHGEEEEE! - kiáltotta a nevemet helytelenül, ahogy általában szokta.
- Igen Bokuto-san?
- ATSUMUÉK ELTERVEZTÉK HOGY MI LENNE HA LENNE EGY PARTY A RÉGI CSAPATOKKAL ÉS MEGHÍVTAK MINKET IS!! - mondta izgatottan miközben ugrált mellettem. Elmosolyodtam, annyira szeretem látni ahogy boldog.
- Szeretnél menni Bokuto-san?
- IGEEN!!! - kiáltotta - DE CSAK HA TE IS JÖSSZ!!
- Megyek. - mondtam neki mire még boldogabb lett. Néha kételkedek hogy én tényleg egy felnőtt férfival lakok és vagyok együtt. - Kik lesznek ott? - kérdeztem kíváncsiságból.
- KUROBROOO!!! - kiáltotta.
- Szóval Kuroo miatt akarsz menni? - kérdeztem mosolyogva, a két őrült ismét találkozik.
- RÉSZBEN! De még ott lesz a Schweiden, a Frogs és a régi csapatoknak a tagjai is!!!
- Értem, és mikor lesz ez? - mondtam miközben levettem a szemüvegemet.
- Szombat este!
- Rendben. - egyeztem bele.
Én felálltam a fotelből, letettem a könyvemet és a szemüvegemet mire látom hogy Bokuto leül az ágyra.
-'Kashi!!! Gyere ide! - mondta miközben boci szemekkel nézett rám.
- Megyek - mosolyogtam.
Oda álltam elé mire ő lehúzott és átölelt.
Az ölébe ültem és perceken át ölelkeztünk úgy hogy egyikőnk se szólalt meg.
*Szombaton*
Mindketten készülődtünk már az estére, megpróbáltunk egy elegáns ruhában menni.
Amint oda értünk Bokuto és Kuroo egymás nyakába ugrottak tulajdonképpen, elkezdtek beszélgetni meg minden. Kenmával pedig összenéztem, ő éppen csak a játékából nézett fel, rám nézett aztán Kurooékra és folytatta a játékát.
*Pár óra múlva*
- Akaashi!! Szerintem jobb lenne ha megnéznéd Bokutot! - kiáltott át Oikawa a másik szobából ahol volt Bokuto, Kenma, Oikawa és Kuroo.
- Mit csinált már?? - kérdeztem miközben átsétáltam abba a szobába. És amikor megláttam Bokutot elakadt a lélegzetem.
Tulajdonképpen Kurooval együtt kisgyerekek lettek.
- Mi ez?? Miért lettek kisgyerekek? - kérdeztem.
- Nem tudjuk. - mondta Kenma miközben Kurooval foglalkozott.
- Bokuto, gyere ide. - mondtam Bokutonak miközben leguggoltam ő pedig ide tiporgott hozzám.
- De aranyosak. - mondtam Bokutora és Kuroora nézve.
- Igen, de Kuroo nem a legjobb kisgyerekként. - mondta Kenma miközben Kuroo elment tőle és kinyújtotta rá a nyelvét. - KUROO! Mi a fenéért lettél te kisgyerek? - kérdezte és láttam az arcán hogy szenved.
Én pedig csak a karjaimban tartottam a kicsi Bokutot. Oikawa és Kenma már átöltöztette őket valami ruhába (elvileg játékbabáról vették le a ruhákat).
ESTÁS LEYENDO
Haikyuu rövid történetek
Romance- Van benne yaoi (fiú X fiú) - Van benne haláleset vagy esetleg önsértés is