Sabah annemin ağrıları yüzünden bağırma sesleriyle uyandım yanına gittiğimde babam rahatını bozmadan oturduğu yerde duruyordu annemde zavallım inleyip duruyordu annemin yanına gidip elini sıkmaktan ' ben yanındayım ' demekten başka yapabilecek bir şeyimin olmaması acı vericiydi annem biraz kendine gelmiş toparlanmıştı babamla konuşmadan odama çıkmıştım sonuçta babam yüzünden bu eve mahkumduk kumar borçları yüzünden kendi evimizi satıp İzmir'e yerleşmek zorunda kaldık ve alışmam zaman alıcak. Bugün yapıcaklarımın en başında yeni okuluma kayıt olmak vardı ama öncelikle anneme kahvaltı hazırlıyıp hazırlanmam gerekiyordu. Annem rahatsız olduğundan dolayı kayıt işlemlerini babamla halledicektim ve koca günümü onunla geçirmek zorundaydım.
-'Acele etmemiz lazım baba'
-'Ağız tadıyla kahvaltı yaptırmadın'
Hay senin ağzına adam hala boğazını düşünüyor. Sonunda evden çıkabilmiştik, okulun bahçesinde dalgın bir vaziyette beni neler beklediğini düşünürken arkamdan gelen öküzü fark etmemiştim fark etmemle yere kapaklanmam bir olmuştu adeta.
-'Kızım dikkat etsene!'
-'Hem önüne bakmıyorsun hemde suçlu ben mi oluyorum?'
Çocuğun cevap vermesine fırsat kalmadan babamın bana seslenmesi bir olmuştu.
-'Elra, buraya gel'
Söylene söylene ayağı kalkıp babamın yanına gittim. Babam olucak adam çocuğun bana çarptığını görmemiş olucak ki o kim diye hesap sormaya başlamıştı. Ufak bi tartışmadan sonra okula girip kayıt işlemlerini halletmiştik. Babam bi işi olduğunu soyleyip yanımdan ayrıldı bende otobüs durağında kulaklığımı takıp otobüsü beklemeye başladım otobus fazla beklemeden geldi şanslı günümde olduğumu düşünüp otobüse binip ücreti ödeyip cam kenarına oturup düşünmeye başladım. Babamdan hayır olmadığı için acilen iş bulmam, kendi ihtiyaçlarımı karşılamam gerekiyordu. Buraya taşınalı bir hafta olduğu için gezmeye vakit bulamadım, en kısa zamanda burayı gezmem lazım. Bide bugün okulda çarpan çocukla aynı okulda olma gerçeği can sıkıcıydı.
İlk hikayemizle sizlerleyiz, bu hikayemiz bizim için başlangıç sizlerde okuyup beğendiyseniz yorumlarınız bekliyoruz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EROİNMAN
ChickLitHayatımın en güzel günlerini yalnız ve dışlanmış olarak geçirmeye başladım. Neden dünyaya gelmiş olduğumu düşünüyorum mantıksız yere sebepler arıyorum. Okul , ev iyice psikolojim bozulmaya başladı. Ailemle aram bir iyi bir kötü. Annem kanser hastas...